Το μάθημα της ιστορίας στην ελληνική εκπαίδευση: ιστορικές, παιδαγωγικές και διδακτικές διαστάσεις

Περίληψη

Αντικείμενο αυτής της διατριβής ε(ναι η ιστορική συνείδηση. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής αρχικά αναλύεται και εξετάζεται η θεωρία που έχει διατυπώσει η διδακτική της ιστορίας για την ιστορική συνείδηση. Στη συνέχεια πραγματοποιείται εμπειρική έρευνα σε μαθητές και μαθήτριες της χώρας μας με στόχο να ανιχνευθούν οι τύποι της ιστορικής συνείδησης που έχουν αναπτύξει, καθώς και οι παράγοντες που έχουν επιδράσει στη διαμόρφωση της. Από τη μελέτη αυτή διαφωτίζεται η θεωρητική βάση του όρου ιστορική συνείδηση, αλλά συνάγονται και συμπεράσματα για τη λειτουργία και τη δράση της ιστορικής συνείδησης σε εμπειρικό επίπεδο. […]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13183
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13183
ND
13183
Εναλλακτικός τίτλος
Teaching history in the greek educational system: historical, pedagogical and didactical aspects
Συγγραφέας
Ηλιοπούλου, Ιωάννα
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Απόστολος
Βούρη Σοφία
Τζούλης Χρήστος
Νικολαΐδου Ελευθερία
Παπαγεωργίου Γεώργιος
Πλουμίδης Γεώργιος
Κοσσυβάκη Φωτεινή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ιστορική κοινωνικοποίηση; Ιστορική συνείδηση; Εκπαίδευση; Ερωτηματολόγιο μαθητών; Πολιτική συνείδηση; Μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
379 σελ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)