ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Κ...

Περίληψη

ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΙΚΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΣΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ. ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ Η ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: 1) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ "ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ" ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. 2) ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. 3) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ.4) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ. Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΥΤΗ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS PH.D. THESIS ADDRESSES THE NOTION OF ACCESSIBILITY OF RAILWAY STATIONS AND ITS RELATION TO THE NUMBER OF PASSENGERS USING THESE STATIONS. IT EMPHASIZESON THE NOTION OF ACCESSIBILITY AND PRESENTS THE SPECIAL FACTORS AND ISSUES INVOLVED IN ITS DEFINITION FOR RAILWAY STATIONS. OF THE LARGE NUMBER OF POSSIBLEDEFINITIONS OF AN ACCESSIBILITY INDEX, IT GOES ON TO CHOOSE THE FORM THAT STATISTICALLY EXPLAIN BETTER THE VARIATIONS IN PASSENGER DEMAND OF A STATION. HAVING SELECTED AN ACCESSIBILITY INDEX FOR RAILWAY STATIONS, A REGRESSION MODEL HAS BEEN MADE, THAT CONNECTS THIS ACCESSIBILITY INDEX WITH THE NUMBER OF PASSENGERS USING THE STATION. THE TYPE OF THIS MODEL, ITS STATISTICAL CHARACTERISTICS, AND ITS SENSITIVITY ARE THEN DISCUSSED AND SOME USEFUL OVERALL CONCLUSIONSREACHED. THE DATA USED, THE APPLICATION OF THE RESULTS OF THIS MODEL REFER TOTHE SITUATION OF GREEK RAILWAY NETWORK.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/0470
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/0470
ND
0470
Συγγραφέας
Μπουλούγαρης, Γεώργιος
Ημερομηνία
1986
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΣΩΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΒΥΡΩΝ
ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ ΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΙΤΣΙΑΒΑ ΜΑΓΔΑΛΙΝΗ,
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Γραμμική παλινδρόμηση; ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ; ΕΝΔΟΧΩΡΑ; ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ; Μοντέλο; ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΠΡΟΣΙΤΟΤΗΤΑ; ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ; ΣΤΑΘΜΟΣ; Συσχέτιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)