Τα μέσα σταθερής τροχιάς από το 19ο αιώνα έως το 1974: ανάπτυξη, λειτουργία, διαφαινόμενα αδιέξοδα

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η έρευνα, η μελέτη και η αξιολόγηση του εγχειρήματος εισαγωγής και ένταξης στο παραγωγικό σύστημα, των μέσων σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα στην διάρκεια της υπερεκατονταετούς περιόδου 1867-1974. Τα αυτοκινούμενα μέσα σταθερής τροχιάς αποτελούν καινοτομία του 19ου αιώνα, η οποία στη συνέχεια θα γνωρίσει ιδιαίτερα σημαντικές βελτιωτικές μεταβολές με την εισαγωγή των καινοτομιών του ηλεκτρισμού και των μηχανών εσωτερικής καύσης οι οποίες θα ενισχύσουν ιδιαίτερα τις αποδόσεις των μέσων αυτών όσον αφορά τις δυνατότητες μεταφορικού έργου, την ταχύτητα, την οικονομική λειτουργία αλλά και την άνεση των επιβατών. Η προσέγγιση του όλου ζητήματος επιχειρείται σε οκτώ κεφάλαια.Από τα μέσα του 19ου αιώνα ο σιδηρόδρομος αποτελεί βασική καινοτομία στο χώρο των χερσαίων μεταφορών. Στην Ευρώπη (εκτός της Ελλάδας) η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν ραγδαία. Ανάμεσα στο 1860 και το 1910 το ευρωπαϊκό δίκτυο των σιδηροδρομικών μεταφορών αυξήθηκε από 40.000 χι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The subject of this thesis is to research, study and evaluation of project import and integration in the productive system of fixed rail transport in Greece during the period 1867-1974. Motorhomes are fixed rail innovation of the 19th century, which will then experience a particularly significant improvement changes with the introduction of innovations of electricity and internal combustion engines which will particularly strengthen the odds of these instruments in potential transportation project speed, economical operation and passenger comfort. The approach to the whole issue is attempted in eight chapters.From the mid-19th century the railroad is a major innovation in the field of land transport.In Europe (except Greece) the extension of the railway network was rapid. Between 1860 and 1910 the European network of rail increased from 40,000 km to 330,000 km. There have been technical advances, such as power handling, braking and labeling as well as increasing the hourly speed.In the ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/33317
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/33317
ND
33317
Εναλλακτικός τίτλος
The means of transport stable track by 19th century until 1947: function, deployment, looming impasse
Συγγραφέας
Μιχαλά, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσοτσορός Ευστάθιος
Σακελλαρόπουλος Θεόδωρος
Οικονόμου Χαράλαμπος
Πιζάνιας Π.
Δασκαλάκης Δ.
Κήπας Μιλτιάδης
Κοταρίδης Ν.
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνική και Οικονομική Γεωγραφία
Λέξεις-κλειδιά
Σιδηρόδρομος; Σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας; Τράμ; Μέσα σταθερής τροχιάς; Μεταφορές; Οργανισμός σιδηροδρόμων Ελλάδος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
365 σ., πιν., χαρτ., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)