Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Ίδρυμα" : Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
1957ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ. (ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΣ ΤΑΣ ΠΕΡΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΩΡΙΑΣ)Παπαδημητρίου, Δημήτριος Α.
1963ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΥΠΟΥ "ΜΕΓΑΛΑ KΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ" "GRANDS MAGASINS"Δραγώνας, Λέανδρος
2018Λογιστική αναμόρφωση του δημοσίου τομέα: διερεύνηση της διαχείρισης αποτελεσμάτων στους καλλικρατικούς δήμουςΜαλκογιάννη, Ιωάννα Κ.
2003Μαθηματικά πρότυπα και αλγόριθμοι για προβλήματα εφοδιαστικής διαχείρισης: η περίπτωση των επικίνδυνων φορτίωνΑνδρουτσόπουλος, Κωνσταντίνος Ν.
1993ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΕΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝΨαράκης, Στυλιανός
2007Μέθοδοι βελτίωσης αποτελεσμάτων αναζήτησης στον παγκόσμιο ιστόΚρητικόπουλος, Απόστολος Α.
1993ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝΜάγος, Δημήτριος Π.
1999Μελέτη παράλληλων αλγορίθμων για συστολικές τοπολογίες επεξεργαστώνκαι αποτίμηση απόδοσης συστημάτων πολυ-υπολογιστώνΕυφραιμίδης, Οδυσσέας
2009Μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτή σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας επίγνωσης θέσηςΚουτσιουρής, Βασίλειος Ι.
1988ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣΝίννη-Σπανού, Βασιλεία
2015Μελέτη του παγκόσμιου ιστού με χρήση θεωρίας οικονομικών και παιγνίωνΚούρουπας, Γεώργιος Κ.
1992ΜΕΛΕΤΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΧΩΡΟΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣΓραββάνης, Γεώργιος
1991ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΩΝ: ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΚωστάκης, Σπυρίδων
2010Μια διερευντηική μελέτη των σχέσεων και των συγκρούσεων μεταξύ των τμημάτων μάρκεττινγκ & πωλήσεων σε ελληνικές επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων: προσδιοριστικοί παράγοντες και επιπτώσειςΛιονάκης, Κωνσταντίνος Σ.
2016Μια εμπειρική διερεύνηση των σχέσεων της αυθεντικότητας, υπαρξιακής σκέψης και εμπιστοσύνης στα πλαίσια της θεωρίας της αυθεντικής ηγεσίαςΑγαπητού, Βασιλική Ε.
2010Μοντέλο δεδομένων για δυναμικά εξελισσόμενα περιβάλλοντα βάσεων δεδομένωνΑνδρικόπουλος, Παναγιώτης Κ.
1963ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣΛεμπέσης, Ευάγγελος Β.
2003Νέοι εκτιμητές σε υποδείγματα με κατάλοιπα Pearson και κατασκευασμένες μεταβλητέςΜητσόπουλος, Γεώργιος Π.
1998Οι δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη στην ελληνική βιομηχανίαΠαπαδόγγονας, Θεόδωρος Α.
2016Οι επιρροές του πολιτισμικού περιβάλλοντος στην κατανάλωση των πολυτελών επώνυμων προϊόντωνΚορωνάκη, Ειρήνη Γ.