Σύνθετη Αναζήτηση






     
Αποτελέσματα/σελίδα  |  Ταξινόμηση ανά Σε σειρά
Αποτελέσματα για 721-730 από 1482

ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2006Εφαρμογές κοινωνικού μάρκετινγκ στη λειτουργία των κέντρων συμβουλευτικής και προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.)Κυριακοπούλου, Γεωργία Π.
2009Οικονομική αξιολόγηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε υδατικούς πόρους: η ευρωπαϊκή εμπειρίαΞενάριος, Στέφανος
1987ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ. ΤΑ ΘΕΣΣΑΛΙΚΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ (1770-1820)Νικολόπουλος, Ηλίας Ι.
2015Ο παλιάτσος σε έναν πολιτισμό της νεοτερικότηταςΝάκος, Δημήτριος Β.
2016"Μέσα από τα μάτια των τυφλών": μια ανθρωπολογική ερμηνεία της "όρασης"Χαρίδη, Ευαγγελία Α.
2003Στρατηγική διοίκηση και marketing. Ασκήσεις διαλλακτικότητας: από τις στρατηγικές συμμαχίες στο benchmarking και στον συν-ανταγωνισμόΜαλλέρου, Αθανασία
2014Η γραφειοκρατικοποίηση του πόνου: το παράδειγμα μιας δημόσιας υπηρεσίας στην ΕλλάδαΣαμίκου, Ερασμία Η.
1985ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΣΤΗ ΧΕΡΣΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1800. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΓκούτος, Χαρίλαος
2015Η παράσταση της εμφύλιας βίας (1940-1950) στη μεταπολεμική πεζογραφίαΑνυφαντάκης, Ιάκωβος Ι.
2022Έλληνες διαμαρτυρόμενοι και ελληνική κοινωνία, 1858-1911: θέσεις και αντιθέσειςΤσεβάς, Ιωάννης Α.