ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΟΞΕΙΑΣ ΛΕΜΦΟΒΛΑΣΤΙΚΗΣ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Ο.Λ.Λ. ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΟΣΟΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ, ΤΑ ΕΝΖΥΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΛΕΜΦΟΒΛΑΣΤΩΝ. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΑΜΕ ΤΑ ΟΛΙΚΑ Τ ΛΕΜΦΟΚΥΤΤΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΡΟΔΑΚΩΝ ΜΕ ΕΡΥΘΡΑ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΑ ΠΡΟΒΑΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΜΟΝΟΚΛΩΝΙΚΟ ΑΝΤΙΣΩΜΑ ΟΚΤ3. ΤΟΥΣ ΥΠΟΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΩΝ Τ ΛΕΜΦΟΚΥΤΤΑΡΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΑΜΕ ΜΕ ΜΟΝΟΚΛΩΝΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΟΚΤ. ΤΑ Β ΛΕΜΦΟΚΥΤΤΑΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΟΣΟΦΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΟΣΟΣΦΑΙΡΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΚΛΩΝΙΚΟ ΑΝΤΙΣΩΜΑ ΟΚΙΑ1. ΟΙ ΑΡΧΕΓΟΝΟΙ ΛΕΜΦΟΒΛΑΣΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΟΚΛΩΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΩΝ ΒΑ - 3 ΚΑΙ ΟΚΙΑ1, ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΟΠΛΑΣΜΙΚΗΣ ΑΝΟΣΟΣΦΑΙΡΙΝΗΣ Μ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤDT. ΑΠΟ ΤΑ 40 ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΞΑΜΕ, 24 ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ16 ΚΟΡΙΤΣΙΑ, 17 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΑΝ ΚΟΙΝΗ Ο.Λ.Λ. (ΠΟΣΟΣΤΟ 42,5%), 6 ΣΑΝ ΠΡΟ -Β (15%), 13 ΣΑΝ ΟΥΔΕΤΕΡΗ (32,5%) ΚΑΙ 4 ΣΑΝ Τ Ο.Λ.Λ. (10%). ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Β Ο.Λ.Λ. ΤΑ ΑΝΟΣΟΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΩ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/8450
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/8450
ND
8450
Συγγραφέας
Κανάριου, Μαρία (Πατρώνυμο: Γ.)
Ημερομηνία
1984
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
Μανταλενάκη - Λάμπρου Αικατερίνη
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΚλινική Ιατρική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
63 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)