Μοντελοποίηση και προσομοίωση της δυναμικής συμπεριφοράς ομοαξονικών μαγνητικών μεταδόσεων κίνησης με χρήση εύρωστων και χαμηλού υπολογιστικού κόστους λύσεων για την περιγραφή της ροπής και των απωλειών ισχύος

Περίληψη

Τα ομοαξονικά συστήματα μαγνητικής μετάδοσης κίνησης (coaxial magnetic gears) έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον στους ερευνητές και τη βιομηχανία από την εισαγωγή τους πριν από δύο δεκαετίες. Τα ομοαξονικά συστήματα μαγνητικής μετάδοσης κίνησης διαθέτουν σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα μηχανικά όπως υψηλότερη απόδοση όσον αφορά τις ταχύτητες που επιτυγχάνονται, μειωμένο θόρυβο και φθορά, μικρότερο κόστος συντήρησης, ενώ δεν απαιτείται λίπανση. Ωστόσο, ορισμένα μειονεκτήματα περιορίζουν την ευρεία υιοθέτησή τους στη βιομηχανία. Ακόμη και με τη χρήση μόνιμων μαγνητών σπάνιας γαίας και την υλοποίηση πολύπλοκων σχεδιασμών, η πυκνότητα ροπής των μαγνητικών μεταδόσεων είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σύγκριση με τις μηχανικές μεταδόσεις. Η αύξηση της πυκνότητας ροπής αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα στις μαγνητικές μεταδόσεις και έχει αναφερθεί εκτενώς στην βιβλιογραφία. Ωστόσο, ο υπολογισμός της ροπής συνήθως γίνεται μέσω μεθόδων πεπερασμένων στοιχείων (FEA) και/ή αριθμητικών μεθόδων, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Coaxial magnetic gears (CMGs) have been of great interest amongst researchers and the industry since their introduction two decades ago. Magnetic gears possess significant advantages compared to mechanical gears such as higher performance in terms of attained speeds, versatility, vibration attenuation, backdrivability and efficiency. However, some drawbacks limit their wide adoption in the industry. Even with the use of rare-earth permanent magnets and implementing sophisticated designs the torque density of magnetic gears is significantly lower compared to mechanical gears. Increasing the torque density is a major issue in magnetic drivetrains and has been extensively discussed in the literature. However, the calculation of the torque is typically performed through FEA and/or numerical methods, thus increasing the computational cost for optimization processes. Furthermore, slippage that occurs during transient operation of CMG drives is a phenomenon that should be thoroughly investiga ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57655
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57655
ND
57655
Εναλλακτικός τίτλος
Modeling and simulation of the dynamical response of coaxial magnetic gear transmissions admitting computationally lighweight and robust solutions for torque modelling and power losses
Συγγραφέας
Τζουγανάκης, Παντελεήμων (Πατρώνυμο: Μιλτιάδης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Μηχανικών. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Τσολάκης Αντώνιος
Σπιτάς Βασίλειος
Παναγιωτάτος Γεράσιμος
Στεργίου Κωνσταντίνος
Νικολαΐδης Γεώργιος
Κλαδάς Αντώνιος
Νικολακόπουλος Παντελής
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Λέξεις-κλειδιά
Μαγνητικές μεταδόσεις κίνησης; Αναλυτική μοντελοποίηση; Δυναμική; Χάος; Βελτιστοποίηση; Δινορρεύματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.