Από τους castrati στους σύγχρονους κόντρα τενόρους: σύγκριση της τεχνικής, της φυσιολογίας και της ερμηνείας των δύο φωνών στις πρωταγωνιστικές da capo άριες του G. F. Händel που ερμήνευσε ο Senesino
Περίληψη
Η διερεύνηση και σύγκριση της φωνής των castrati, των τραγουδιστών της πιο σκοτεινής σελίδας στη μουσική ιστορία, με την ηχητικά εγγύτερη σε αυτούς, σύγχρονη, ιδιότυπη και ανδρόγυνη φωνή των κόντρα τενόρων αποτελεί το πεδίο έρευνας της παρούσας διατριβής η οποία έχει στόχο την ερμηνεία της άριας da capo στις όπερες serie του Georg Friedrich Händel. Η έρευνα αφορά, επίσης, στη φυσιολογία των φωνών και στην ανατομία του σώματος, στις διαφορές της αντήχησης και στον μηχανισμό παραγωγής του ήχου, στη λειτουργία της αναπνοής, στην ιστορική καταγραφή των registri, στην ανάλυση και αποσαφήνιση του falsetto και της κεφαλικής φωνής, καθώς και στη μοναδική ιστορική ηχογράφηση του τελευταίου castrato Alessandro Moreschi. Ο castrato Francesco Bernardi Senesino ως πρωταγωνιστής (Primo Uomo) στις δέκα οκτώ πιο γνωστές όπερες του Händel, απέκτησε φήμη με τις αριστοτεχνικά ερμηνευτικές υπερβάσεις και εκπληκτικές του ερμηνείες, αναδεικνύοντας, μεταξύ άλλων, το κίνητρο του συνθέτη να προκαλέσει συναισθή ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The investigation and comparison of the voice of the castrati, the singers of one of the darkest chapters in music history, with the contemporary, peculiar, and androgynous voice of the countertenors, who are closer to them in terms of sound, forms the field of research of the present thesis, which aims at the interpretation of the da capo aria in Georg Friedrich Händel's opera serie. The research also concerns the physiology of voices and the anatomy of the body, the differences in resonance and the mechanism of sound production, the function of breathing, the historical recording of the registri, the analysis and clarification of falsetto and head voice, as well as the unique historical recording of the last castrato, Alessandro Moreschi. Castrato Francesco Bernardi, known as Senesino, as the lead (Primo Uomo) in Händel's eighteen most famous operas, gained fame with his masterful interpretive transgressions and stunning performances, showcasing, among other things, the composer's mo ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (32.34 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.