Ηλεκτρονικό word of mouth (eWOM) μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων: επιδράσεις σε επιχειρήσεις και καταναλωτές από μια γεω-κοινωνική προσέγγιση

Περίληψη

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό και έχουν επανεφεύρει το μάρκετινγκ, όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Οι μέρες που ο Hendry Ford πουλούσε ό,τι μπορούσε να παράγει, προσφέροντας λιγότερες επιλογές και φθηνό προϊόν «όποιο χρώμα θέλει αρκεί να είναι μαύρο», έχουν περάσει (Domegan & Hastings, 2017). Το παραδοσιακό μάρκετινγκ είναι μια μονόδρομη μετάδοση. Στα παραδοσιακά κανάλια μέσων ενημέρωσης, οι εταιρείες λένε στους καταναλωτές πώς να αντιλαμβάνονται τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Οι πελάτες έχουν μία από τις δύο επιλογές, είτε να ακούσουν και να αποδεχτούν αυτήν το μήνυμα είτε να προχωρήσουν, αγνοώντας εντελώς αυτό το προϊόν. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, από την άλλη πλευρά, επιτρέπει σε στοχευμένο κοινό να πώς θα αντιληφθεί τα προϊόντα. Αυτή η διαδικασία μάρκετινγκ εφαρμόζεται σε συγκεκριμένους πελάτες, όχι με την τυχαία κατεύθυνση διαφημιστικών μηνυμάτων σε αυτούς. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης δίνει στους καταναλωτές τον έλεγχο. Αντί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Social media has greatly impacted and reinvented marketing, as we know it today. The days when Hendry Ford was selling what he could produce, offering less choices and cheap product “any color he wants as long as it is black”, have way passed (Domegan & Hastings, 2017). Traditional marketing is simply a one-way broadcast. Though traditional media channels, companies are telling consumers how to perceive their products or services. Customers have one of two options, either to listen and accept this perception, or to move on to the next brand, disregarding this product altogether. The way these ads are delivered through conventional channels is what makes them interruptive. Social media marketing, on the other hand, allows targeted audience to determine for themselves how to perceive products. This marketing procedure is being implemented to specific customers, not by directing campaigns randomly to them. Social media marketing puts consumers in control. Instead of broadcasting messages, ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 2/2026)
DOI
10.12681/eadd/55811
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55811
ND
55811
Εναλλακτικός τίτλος
Electronic word of mouth (eWOM) via online social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach
Συγγραφέας
Παπαγεωργίου, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Παντελεήμων)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαντά Ειρήνη
Καλδής Παναγιώτης
Γιαννάς Πρόδρομος
Βλάχβεη Ασπασία
Καλαντώνης Πέτρος
Παπαγρηγορίου Αριστείδης
Σαλμόν Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διαχείριση Τεχνολογίας και Καινοτομίας
Λέξεις-κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωση (social media); Ηλεκτρονική διάδοση πληροφοριών (electronic word of mouth); e-WOM; Geo social media; Location based marketing
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.