Αξιολόγηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων των καταναλωτών σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας

Περίληψη

Η πανδημία του κορονοϊού, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που έχουν επηρεάσει σημαντικά τις καταναλωτικές συνήθειες σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι αλλαγές αυτές είναι πολύπλοκες και διαρκείς, και αποτελούν πρόκληση τόσο για τους καταναλωτές που έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με νέα δεδομένα και δέχονται πολλά ερεθίσματα όσο και για τους παραγωγούς, τους εμπόρους και τις διάφορες επιχειρήσεις, που καλούνται να καλύψουν αυτές νέες ανάγκες που προκύπτουν συνεχώς. Παράλληλα, οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερο τη σημασία της υγιεινής διατροφής και της ασφάλειας, και αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να τους παρέχουν αυτές τις εγγυήσεις. Ακόμα, παρατηρείται αυξανόμενη τάση στην παγκόσμια αγορά βιολογικών και βιώσιμων προϊόντων αλλά και υιοθέτηση μιας πιο φιλοπεριβαλλοντικής συμπεριφοράς από πλευράς καταναλωτών. Αυτές οι αλλαγές δημιουργούν επίσης ευκαιρίες για καινοτομία και ανάπτυξη στον τομέα της παραγωγής και κατανάλωσης τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The ever-increasing demand for food caused by the growth of world’s population leads to the creation of continuous challenges in the food industry. In addition to the need to cover food security, environmental protection and the ever-changing needs of consumers should be taken into account. At the same time, there is an urgent need for a better and comprehensive assessment of consumer preferences given the radical social and economic changes (Covid-19 pandemic, intensity of everyday life, climate change, Russian-Ukrainian war). Taking into account the fact that that society is very sensitive to issues related to the adoption of healthy consumption, environmental protection and ethical issues, stakeholders (entrepreneurs, policymakers, and researchers) should adjust their approaches in this direction. Consumers’ beliefs regarding the impact of their activities on the environment have been affected because of climate change, resource depletion and environmental pollution. The key factors ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55470
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55470
ND
55470
Εναλλακτικός τίτλος
Assessing the consumers' decision-making process under the farm to fork integrated dimension
Συγγραφέας
Κλεισιάρη, Χριστίνα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Vlontzos George
Ragkos Athanasios
Tsakiridou Efthymia
Athanasiou Christos
Canavari Maurizio
Giannoulis Kyriakos
Kleftodimos Georgios
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και ΚτηνιατρικήΆλλες Γεωπονικές Επιστήμες ➨ Αγροτική οικονομία και Πολιτική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Καταναλωτική συμπεριφορά; Εφοδιαστική αλυσίδα; Αγροτικό μάρκετινγκ; Αγροτικά προϊοντα; Διερευνητική παραγοντική ανάλυση; Μέρκετινγκ τροφίμων; Αγροτική οικονομία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)