Πολυθεματική πολλαπλής ακρίβειας δομική σχεδίαση & βελτιστοποίηση πτέρυγας αεροσκάφους από σύνθετα υλικά

Περίληψη

Η ραγδαία αύξηση της ζήτησης στον τομέα της αεροναυπηγικής αναμένεται να έχει σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις στο εγγύς μέλλον. Ως εκ τούτου, η Ευρωπαϊκή Ένωση οραματίζεται τη μείωση εκπομπών στην ατμόσφαιρα κατά 75% για τα μελλοντικά επιβατικά αεροσκάφη. Σημαίνοντα ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων θα έχει η εισαγωγή καινοτόμων, πιο αποδοτικών σχεδιασμών, με βελτιωμένη τόσο αεροδυναμική όσο και δομική απόδοση. Αναφορικά με την αεροδυναμική, η αύξηση του λόγου εκπετάσματος μιας πτέρυγας αποτελεί πάγια πρακτική για την αύξηση της απόδοσης, μειώνοντας την επαγόμενη οπισθέλκουσα δύναμη, που με τη σειρά της βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου. Στον τομέα των δομών, η εισαγωγή των συνθέτων υλικών στη διαδικασία σχεδιασμού έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ελαφρότερων και στιβαρότερων δομών. Παρόλα αυτά, οι προκύπτουσες δομές είναι επιρρεπείς σε διάφορα φαινόμενα, με τα κυρίαρχα να αφορούν την αυξημένη ευκαμψία της πτέρυγας που με τη σειρά της επάγει απ’ τη μία μη-γραμμικότητες τόσο γεω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The resilient and flourishing air travel demand is expected to pose severe environmental threats in the foreseeable future, stressing the need for novel, more sustainable and efficient airframe designs. Towards the realization of this goal, the introduction of high-aspect ratio wing configurations offers enhanced aerodynamic efficiency through induced drag reduction mechanisms, with further performance gains, mainly in terms of structural mass, being attainable via composite materials airframes. Nevertheless, such configurations are prone to undesired phenomena such as geometric nonlinearities and aeroelastic couplings due to elevated flexibility, rendering the design and optimization of such airframes extremely intricate and often prohibitive in terms of computational cost. Low-fidelity tools, often preferred on the early design stages, accelerate the design process, albeit suffering from reduced accuracy and ability to capture higher-order phenomena. Contrastingly, high-fidelity comp ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53479
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53479
ND
53479
Εναλλακτικός τίτλος
Multi-fidelity multidisciplinary structural design & optimization of composite materials aircraft wings
Συγγραφέας
Κιλιμτζίδης, Σπυρίδων (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών. Τομέας Εφαρμοσμένης Μηχανικής, Τεχνολογίας Υλικών και Εμβιομηχανικής. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Μηχανικής και Ταλαντώσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κωστόπουλος Βασίλειος
Λούτας Θεόδωρος
Meo Michele
Δημητριάδης Γρηγόριος
Λαμπέας Γεώργιος
Αικατερινάρης Ιωάννης
Cini Andrea
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Σύνθετα υλικά; Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων; Βελτιστοποίηση; Δομική ανάλυση; Υπολογιστική ρευστοδυναμική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)