Η αξιοποίηση του animation και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην διαμόρφωση οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης στον τομέα του πολιτισμού-οπτικοακουστικά μέσα

Περίληψη

Σκοπός αυτής της διατριβής είναι η διαμόρφωση μιας προτεινόμενης δομής για τη βελτίωση της επικοινωνιακής λειτουργίας των οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης με βάση συγκεκριμένες παιδαγωγικές θεωρίες, αρχές και τυπολογίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και του animation και με βασικό εργαλείο τις εκφραστικές δυνατότητες του animation.Το αντικείμενο της διατριβής είναι η βελτίωση της επικοινωνιακής λειτουργίας των οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης στον τομέα του πολιτισμού και συγκεκριμένα στο πεδίο των οπτικοακουστικών μέσων σε εθνικό επίπεδο τόσο στους δημόσιους φορείς όσο και στους ιδιωτικούς.Πιο συγκεκριμένα, διερευνώνται θέματα επικοινωνίας των οδηγών προγραμμάτων χρηματοδότησης με τους αιτούντες. Σε αυτή την κατεύθυνση αξιοποιείται η μέθοδος της συνέντευξης, του ερωτηματολογίου και του φύλλου συμμετοχικής παρατήρησης που αποτελούν εργαλεία συλλογής δεδομένων.Στη συνέχεια εξάγονται ποιοτικές παράμετροι, οι οποίες αποτελούν τους βασικούς άξονες για να προταθεί μια δομή διαμόρφωσης τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this doctorate thesis is to use the animation and the distance education principles to propose elements to construct principles in order to improve the funding guides.This doctoral research is about the improvement of the funding guides in the field of culture and specifically in the audiovisual media both in public and in private Greek funding organizations.In this frame, the issue of communication between applicants/ potential fundees and funders through the funding guides was located. In this situation there was a research to select specific principles, theories, models and typologies from the field of distance education and animation as well as to select animation techniques to solve this issue. These principles, models and typologies were used to extract quality parameters, as basic axes for the formation of the funding guides, having as a basic tool the animation techniques.This research was approached with the qualitative action research with purposive sampling of a s ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52786
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52786
ND
52786
Εναλλακτικός τίτλος
The use of animation and distance education in modifying the funding guides in the field of culture-audiovisual media
Συγγραφέας
Τριβέλλα, Λαμπρινή (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού. Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Σιάκας Σπυρίδωνας
Μούρη Ελένη
Λιοναράκης Αντώνιος
Θεοδωρόπουλος Δημήτριος
Κυριακουλάκος Παναγιώτης
Παπαποστόλου Απόστολος
Τρούσσας Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Κινηματογράφος, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Τέχνες, διεπιστημονική προσέγγιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Γνωσιακές θεωρίες; θεωρία πολυμεσικής μάθησης; Τυπολογία West-Λιοναράκη; Οπτική επικοινωνία; Stop motion animation; 3D computer animation
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)