Βελτιστοποίηση μεθοδολογίας εκμάθησης μηχανολογικού σχεδίου μέσω υπολογιστή (CAD) μέσω ευφυούς διαχείρισης μεταδεδόμενων για αειφόρο εκπαίδευση μηχανικών: πεδίο εφαρμογής: εξ' αποστάσεως και υβριδική εκπαίδευση σε συστήματα CAD για μηχανολόγους μηχανικούς

Περίληψη

Το κίνητρο για την παρούσα έρευνα αποτέλεσε η διερεύνηση των δυνατοτήτων βελτίωσης και κατ’ επέκταση βελτιστοποίησης της μαθησιακής μεθοδολογίας στο πεδίο των Μηχανικών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επί προσθέτως, η εισαγωγή νέων, καινοτόμων περιβαλλόντων εκμάθησης, εξ’ αποστάσεως και υβριδικών, αποτέλεσε μια πρόκληση για την εκτίμηση της συμβολής τους στην ακαδημαϊκή πρόοδο των πρωτοετών φοιτητών. Πεδίο διερεύνησης αποτέλεσαν τα δύο μαθήματα πρώτου και δευτέρου εξαμήνου στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Μηχανολογική Σχεδίαση (CAD I) και Μηχανολογική Σχεδίαση (CAD ΙI). Η έρευνα διήρκεσε από τον Απρίλιο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2022, σε πραγματικά περιβάλλοντα εκμάθησης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα στάδια στηρίχθηκαν στο κριτήριο του περιβάλλοντος διδασκαλίας: δια ζώσης, εξ αποστάσεως, και υβριδικά ή μεικτά περιβάλλοντα. Τον Μάρτιο του 2020, για πρώτη φορά στην ιστορία της σύγχρονης εκπαίδευσης, η εξ’ αποστάσεως διδασκαλία εφ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The author, motivated by her twenty-year experience in engineering education at different levels of the pedagogical scale, has been challenged to investigate novel processes of improving and eventually optimizing the learning procedure, under novel virtual learning environments. The bedtest of this research have been the two first year modules of Computer aided mechanical design (CAD I & CAD II). The author, motivated by her twenty-year experience in engineering educations at different levels of the pedagogical scale, has been challenged to investigate novel processes of improving and eventually optimizing the learning procedure, under novel virtual learning environments. The bedtest of this research have been the two first year modules of Computer aided mechanical design (CAD I & CAD II). The research took place from July 2019 until April 2022, in real learning environments in higher engineering education. The stages have been based on the teaching modes applied: face to face, online ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52083
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52083
ND
52083
Εναλλακτικός τίτλος
Optimizing mechanical Computer Aided Design (CAD) learning methodology through intelligent metadata management for a sustainable engineering education: research field: online, distance and hybrid learning for tutoring CAD in mechanical engineering
Συγγραφέας
Κανετάκη, Ζωή (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Σχολή Μηχανικών. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Στεργίου Κωνσταντίνος
Σγουροπούλου Κλειώ
Μπεσέρης Γεώργιος
Jacques Sebastien
Βογιατζής Ιωάννης
Σίνου Μαρία
Τρούσσας Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Λέξεις-κλειδιά
Σχέδιο μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή; Ηλεκτρονική σχεδίαση; Μηχανολογικό σχέδιο; Μαθησιακά αποτελέσματα; Αναλυτικά δεδομένα μάθησης; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Υβριδικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα; Μεικτά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα; Μηχανική μάθηση; Στατιστική επεξεργασία δεδομένων; Τεχνιτή νοημοσύνη; Βελτιστοποίηση; Πανδημία COVID-19; Εκπαιδευτική πλατφόρμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.