Διαδίκτυο, οπτικοακουστικό περιεχόμενο και νέα μέσα: τηλεόραση και συνήθειες θέασης της γενιάς Ζ

Περίληψη

Η τηλεόραση βρίσκεται αυτήν την περίοδο σε μια δυναμική διαδικασία εξέλιξης, η οποία ξεκίνησε από τη στιγμή που το μέσο άρχισε να συγκλίνει με τον σημασιολογικό ιστό και δόθηκε η δυνατότητα μετάδοσης οπτικοακουστικού περιεχομένου μέσω διαδικτύου. Πλέον, η παραδοσιακή οθόνη δεν είναι πλέον το επίκεντρο της τηλεοπτικής εμπειρίας. Το οπτικοακουστικό περιεχόμενο διαχέεται σε διάφορες οθόνες και γίνεται πλέον προϊόν μιας διαδραστικής, φορητής εμπειρίας, χωρίς γεωγραφικούς και χρονικούς περιορισμούς. Το περιεχόμενο πολλαπλασιάζεται αναδεικνύοντας την ανάγκη για συστήματα προτάσεων εξατομίκευσης και ο θεατής αποκτά ολοένα και αυξανόμενη δυνατότητα ελέγχου. Πολλοί μιλούν για επανάσταση, άλλοι για το τέλος της τηλεόρασης όπως τη ξέραμε ενώ επικρατεί η αίσθηση ότι «οι νέοι έχουν εγκαταλείψει την τηλεόραση». Η βασική συνεισφορά της διατριβής είναι ότι αποτελεί μία συστηματική και μακροχρόνια μελέτη για τη συμπεριφορά του τηλεοπτικού κοινού στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα των νεανικών κοινών τη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Nowadays, television is in a dynamic process of evolution, which happened when audiovisual content started to be distributed over the internet and the medium progressively converged with the semantic web. The traditional small screen is no longer the focus of the television experience. The audiovisual content is spread across various screens – platforms and is now the product of a rich, wireless user experience, without geographical and time limits. The viewer is gaining increased control over the video content, whereas recommendation systems emerge as an important factor to the television landscape. While worrying about the end of television, some are concerned that young people are moving away from traditional television. The aim of this thesis is to examine the viewing habits of members of Generation Z, aged 18-25, in the contemporary age, to map the screen culture of a demographic defined as early adopters and heavy consumers of streaming television and draw conclusions about the f ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2024)
DOI
10.12681/eadd/51663
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51663
ND
51663
Εναλλακτικός τίτλος
Web, audiovisual content and new media: television and viewing habits of generation Z
Συγγραφέας
Ποδάρα, Άννα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Εξεταστική επιτροπή
Καλλίρης Γεώργιος
Πασχαλίδης Γρηγόριος
Μάνιου Θεοδώρα
Βέγλης Ανδρέας
Δημούλας Χαράλαμπος
Γιαννακουλόπουλος Ανδρέας
Κωσταρέλλα Ιωάννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Μέσα επικοινωνίας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Δημοσιογραφία
Λέξεις-κλειδιά
Διαδίκτυο / Ίντερνετ; Τηλεόραση; Γενιά Ζ; Συνήθειες θέασης; Νέα μέσα επικοινωνίας; Διαδραστικά και ψηφιακά μέσα; τηλεοπτικές πλατφόρμες ροής; Δημοσιογραφία κοινού; Διαδραστικά μέσα; νεανικά κοινά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.