Συνεργατικά - διαδικτυακά εργαλεία στην εκπαίδευση

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή προσεγγίζονται διάφοροι τρόποι μάθησης και ενίσχυσης της γνώσης υπό το πρίσμα της σύγχρονης τεχνολογικής εξέλιξης, δεδομένου ότι οι επιρροές στη μάθηση και στον τρόπο διδασκαλίας από τις νέες τεχνολογικές τάσεις είναι πλέον εμφανείς. Κινητήριος δύναμη αποτελεί η διερεύνηση του εύρους και του βάθους της κατάκτησης της γνώσης όταν η μάθηση επιτυγχάνεται με προσεγγίσεις διδασκαλίας που συνδυάζουν διαθέσιμα εργαλεία και τεχνικές μάθησης. Μια τέτοιου είδους μελέτη αποκαλύπτει πτυχές και ιδιαιτερότητες που μπορεί να οδηγήσουν στην ανάπτυξη νέων τεχνικών και εργαλείων μετάδοσης και κατάκτησης της γνώσης.Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιείται αρχικά η θεωρητική προσέγγιση των διαφορετικών τρόπων, θεωριών και τύπων της σύγχρονης μάθησης, με έμφαση στη συνεργασία και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών. Συγκεκριμένα για τη συνεργασία, τα θέματα που καλύπτονται αφορούν τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και μεταξύ των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς, εστιάζοντας και α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral dissertation approaches various ways of learning and enhancing knowledge in the light of modern technological development, as the influences on learning and teaching from new technological trends are now evident. The driving force is to explore the breadth and depth of knowledge acquisition when learning is achieved through teaching approaches that combine available tools and learning techniques. Such a study reveals aspects and peculiarities that can lead to the development of new techniques and tools for the transmission and acquisition of knowledge.In this context, the theoretical approach of the different ways, theories and types of modern learning is carried out, with emphasis on collaboration and the use of new technologies. Specifically for the collaboration, the topics covered relate to the collaboration between teachers and between students and teachers, focusing on and exploiting various theoretical frameworks and techniques to support and enhance learning. In a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50523
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50523
ND
50523
Εναλλακτικός τίτλος
Collaborative - internet tools in education
Συγγραφέας
Σεραλίδου, Ελένη (Πατρώνυμο: Χαράλαμπος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Δουληγέρης Χρήστος
Βέργαδος Δημήτριος
Πολυκαλάς Σπυρίδων
Οικονομίδης Αναστάσιος
Σγουροπούλου Κλειώ
Ρετάλης Συμεών
Τσιάτσος Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Τεχνολογία μέσων
Λέξεις-κλειδιά
Συνεργατικά; Διαδικτυακά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)