Ανάλυση δίγλωσσων διαφημίσεων στον ελληνικό τουριστικό τύπο: σημειωτική προσέγγιση του περιοδικού Blue

Περίληψη

Η διατριβή με θέμα «Ανάλυση δίγλωσσων διαφημίσεων στον ελληνικό τουριστικό Τύπο. Σημειωτική προσέγγιση του περιοδικού Blue», έχει ως σκοπό τη σημειωτική ανάλυση των δίγλωσσων διαφημιστικών καταχωρήσεων (ελληνικών προϊόντων/εταιρειών/υπηρεσιών στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα) του περιοδικού Blue της Aegean Airlines, το οποίο ορίζεται ως ερευνητικό υλικό για το χρονικό διάστημα από το 2013 έως το 2015. Συγκεκριμένα, εξετάζονται οι σχέσεις γλώσσας και εικόνας σε επίπεδο σημασιολογικών ισοτοπιών καθώς και σημειωτικά φαινόμενα που διέπουν αυτή τη σχέση στις δίγλωσσες μεταφρασμένες διαφημιστικές καταχωρήσεις του περιοδικού Blue της Aegean Airlines. Τα ερευνητικά μας ερωτήματα αφορούν α) ποιες συγκλίσεις ή αποκλίσεις υπάρχουν ανάμεσα στο αγγλικό και στο ελληνικό κείμενο (σε επίπεδο σημασιολογικών κωδίκων), β) ποιες είναι οι σχέσεις μεταξύ των δίγλωσσων γλωσσικών μηνυμάτων και του εικονικού μηνύματος και γ) σε ποιο βαθμό και με ποιους τρόπους επιχειρείται η κατασκευή ενός ελληνικού b ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research on "Analysis of bilingual advertisements in the Greek tourist press. Semiotic approach of Blue magazine", aims at the semiotic analysis of bilingual advertisements (of greek products/companies/services from greek in english language) of Blue, the inflight magazine of the Aegean Airlines, that is defined as our research material for the period from 2013 to 2015. Moreover is examined the relation between language and image at the level of semiotic isotopies as well as the semiotic phenomena that exist in the bilingual advertisements of the inflight magazine. Our research questions concern a) what convergences or discrepancies exist between the english and the greek linguistic text (at the level of semiotic codes/isotopies), b) what are the relations between the bilingual linguistic messages and the image’s messages and c) to what extent and in what ways can be achieved the greek brand name.In particular, as the advertising product is the result of the synergy of different se ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49573
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49573
ND
49573
Εναλλακτικός τίτλος
Analysis of bilingual advertisements in the Greek tourist press: semiotic approach to Blue magazine
Συγγραφέας
Χριστοδούλου, Μαλαματή του Χρήστος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Τομέας Μετάφρασης και Μεταφρασεολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Κουρδής Ευάγγελος
Ζαντίδης Ευριπίδης
Φωτόπουλος Νίκος
Σκαρπέλος Ιωάννης
Πασχαλίδης Γρηγόρης
Βαμβακάς Βασίλης
Γυιόκα Χαρίκλεια
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Κοινωνικές επιστήμες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διαφήμιση και περιοδικά πτήσης (Blue Aegean); Ανάλυση δίγλωσσων διαφημίσεων; Σημειωτική και διαφήμιση; Γλωσσικές και εικονικές Ισοτοπίες στην έντυπη διαφήμιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)