Η θρησκευτικότητα ως πολυτροπικό μέσο τουριστικής προβολής: μια διαθρησκευτική προσέγγιση στα ταξίδια θρησκευτικού τουρισμού στην Ελλάδα και την Τουρκία

Περίληψη

Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη της θρησκευτικότητας, ως μέσου τουριστικής προσέλκυσης αλλά και η περιγραφή του περιεχομένου των ταξιδιών που γίνονται από Τούρκους τουρίστες στην Ελλάδα και από Έλληνες τουρίστες στην Τουρκία, αναφορικά με τα θρησκευτικά μνημεία που επισκέπτονται, τις (θρησκευτικές) εμπειρίες που συλλέγουν κατά το ταξίδι τους, μέσα από την περιήγηση και την πιθανή συμμετοχή τους σε διάφορες θρησκευτικές πρακτικές. Η έρευνα εντάσσεται στο επιστημονικό πεδίο του πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού. Τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία εξετάστηκαν είναι τα εξής: α) πώς προβάλλεται η έννοια της θρησκευτικότητας, ως μηχανισμός προσέλκυσης τουριστικού κοινού από τους οργανισμούς τουρισμού της Ελλάδας και της Τουρκίας, β) ποια είναι τα θρησκευτικά μνημεία, μέρη και εμπειρίες θρησκευτικού χαρακτήρα που επισκέπτονται και βιώνουν Έλληνες τουρίστες στην Τουρκία και αντίστοιχα Τούρκοι τουρίστες στην Ελλάδα. Επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο σε ένα δείγμα 712 Ελλήνων ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present research is to study religiosity, as a means of tourist attraction but also to describe the content of travels by Turkish tourists in Greece and by Greek tourists in Turkey, regarding the religious monuments visited, (religious) experiences gathered during their trip, throughout the tour and their possible participation in various religious practices. The research questions examined are the following: a) how is the concept of religiosity projected, as a mechanism for attracting the tourist public from the tourism organizations of Greece and Turkey; b) which religious monuments, places and religious experiences do Greek tourists in Turkey and Turkish tourists in Greece respectively visit. The research pertains to the research fields of cultural/heritage and religious tourism. Quantitative research with a questionnaire was carried out, in a sample of 712 Greek tourists who visited Turkey and 455 Turkish tourists who visited Greece. The survey was conducted during t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49504
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49504
ND
49504
Εναλλακτικός τίτλος
Religiosity as multimodal media for Tourism Promotion: an interreligious approach to religious journeys in Greece and Turkey
Συγγραφέας
Γαβριήλ, Ευθυμία-Σουζάνα του Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών και Περιφερειακών Σπουδών. Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Βλασίδης Βλάσιος
Μαυρογένη Σταυρούλα
Μηχαηλίδης Παναγιώτης
Τσιμπιρίδου Φωτεινή
Γαβρά Ελένη
Βασιλειάδης Χρήστος
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Φιλοξενία, Αναψυχή, Αθλητισμός και Τουρισμός
Λέξεις-κλειδιά
Θρησκευτικός τουρισμός; Πολιτιστικός τουρισμός; Θρησκευτικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)