Η επίδραση του branding στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στο ελαιόλαδο

Περίληψη

Το ελαιόλαδο αποτελεί για την Ελλάδα ένα παραδοσιακό αγροτικό προϊόν και κατέχει αξιόλογη θέση στον κλάδο τροφίμων, καθώς και σπουδαία σημασία για την οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας. Ωστόσο, παρότι η Ελλάδα παράγει ελαιόλαδο εξαιρετικής ποιότητας, η ανταγωνιστικότητα του κλάδου παρεμποδίζεται από την υψηλή γεωγραφική διασπορά των παραγωγικών μονάδων, τη λιγότερο προηγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται στο στάδιο της επεξεργασίας και το μικρό μερίδιο αγοράς των επώνυμων (branded) προϊόντων. Ως εκ τούτου, το branding στην αγορά ελαιόλαδου αναδεικνύεται ως βασικός παράγοντας ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του κλάδου. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση της επίδρασης του branding, δηλαδή της στρατηγικής διαμόρφωσης των στοιχείων του brand, στη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ελαιόλαδου. Στην έρευνα συμμετείχαν 488 καταναλωτές στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι κλήθηκαν να καταθέσουν τις στάσεις, απόψεις και αντιλήψεις τους σε ερωτηματολόγιο 54 ερωτήσεων. Σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Olive oil is a traditional agricultural product for Greece and holds a remarkable place in the food industry, as well as a great importance for the economic and social life of the country. However, although Greece produces olive oil of high quality, the competitiveness of the sector is hampered by the high geographic dispersion of production units, the less advanced technology used in the processing stage and the small market share of branded products. Therefore, branding in the olive oil market is emerging as a key factor in boosting the competitiveness of the industry. The aim of this thesis is to investigate the impact of branding, i.e. the strategy of building the brand features, on the behavior of consumers towards olive oil products. The survey involved 488 consumers in Thessaloniki, who were asked to provide their attitudes, views and perceptions to a questionnaire of 54 questions. According to the research results, it was initially found that consumers choose branded olive oil ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49265
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49265
ND
49265
Εναλλακτικός τίτλος
Branding influence on consumer behaviour regarding olive oil in Greece
Συγγραφέας
Μπαζιάνα, Σωτηρία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος. Τμήμα Γεωπονίας. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Τζιμήτρα- Καλογιάννη Ειρήνη
Παπαδάκη-Κλαυδιανού Αφροδίτη
Μιχαηλίδης Αναστάσιος
Τσακιρίδου Ευθυμία
Μπουρνάρης Θωμάς
Θεοδοσίου Γεώργιος
Ράπτου Έλενα
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και ΚτηνιατρικήΓεωπονία, Δασολογία και Αλιεία ➨ Γεωπονία, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Ελαιόλαδο; Καταναλωτής; Συμπεριφορά καταναλωτή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)