Σχεδιασμός μοντέλου για την ανάπτυξη εφαρμογών εκμάθησης ξένης γλώσσας για κινητές συσκευές
Περίληψη
Σε μια εποχή όπου οι φορητές συσκευές αντικαθιστούν λειτουργίες και υπηρεσίες των ηλεκτρονικών υπολογιστών και αποτελούν προέκταση των χεριών των νέων αλλά και των μεγαλύτερων ηλικιακά, δεν θα μπορούσε η εκμάθηση των ξένων γλωσσών να μείνει στα στενά όρια μιας παραδοσιακής/συμβατικής εκπαίδευσης. Επιβάλλεται η στροφή προς μια μάθηση η οποία να σέβεται τον χρόνο, τον χώρο και τις ιδιαιτερότητες των εκπαιδευομένων. Στο πλαίσιο αυτό μιας τέτοιας μάθησης, αναπτύσσονται συνεχώς λογισμικά εκμάθησης ξένης γλώσσας εκτός των άλλων και για φορητές συσκευές, τα οποία όμως δεν παρουσιάζουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πραγματικό επίπεδο γλωσσομάθειας των διδασκομένων και δεν αναπτύσσουν εξίσου τις τέσσερις βασικές δεξιότητες (κατανόηση γραπτού και προφορικού λόγου, παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο αναλυτικός σχεδιασμός ενός μοντέλου για την ανάπτυξη εφαρμογών εκμάθησης της ξένης γλώσσας για φορητές συσκευές που να συνοδεύεται από έναν πλήρη κατευθυντήρ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
At the current time that mobile devices are replacing computer functions and services, becoming an essential tool in the hands of both young and older people, foreign languages learning could not remain within the narrow limits of traditional/conventional education. There is a need for a learning that respects the time, space and disposition of learners. In the context of such learning, foreign language software and mobile learning software are constantly being developed. Still, though, these types of software do not provide a clear idea of the actual level of learners, and they do not develop all four basic skills (of written and oral comprehension, written and oral production). The purpose of this PhD is to develop an analytic model design for the development of foreign language learning applications for mobile devices, accompanied by a complete Guide, allowing any designer or software engineer to follow it, in order to design an application, as well as any language teacher to use it ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.2 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.