Ευφυείς παιδαγωγικοί πράκτορες για εκπαιδευτικά περιβάλλοντα διαδικτύου

Περίληψη

Η αξιοποίηση των Παιδαγωγικών Πρακτόρων (ΠΠ) αποτελεί μια καινοτόμα εκπαιδευτική τεχνική για την υποστήριξη εκπαιδευτικών διαδικασιών παρέχοντας βοήθεια σε εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτικούς, σε προηγμένα τεχνολογικά περιβάλλοντα, όπως είναι τα εικονικά περιβάλλοντα μάθησης (ΕΠΜ). Οι παιδαγωγικοί πράκτορες, αναφερόμενοι επίσης και ως ευφυείς παιδαγωγικοί πράκτορες (ΕΠΠ), κληρονομούν πολλά από τα χαρακτηριστικά τους από την τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ). Οι ευφυείς παιδαγωγικοί πράκτορες, τόσο σε ατομικό όσο και σε συνεργατικό εκπαιδευτικό πλαίσιο μπορούν να υπηρετήσουν πολλούς ρόλους, από αυτόν του δασκάλου έως και αυτόν του συμμαθητή ή ακόμη και του μαθητή που δημιουργεί πρόβλημα. Ανάλογα με το ρόλο τους οι ΠΠ χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση κινήτρων μάθησης, την εμπλοκή, την παροχή ενημέρωσης ή βοήθειας, την ενίσχυση των αλληλεπιδράσεων ή τη διευκόλυνση της συνεργασίας των εκπαιδευομένων. Η διατριβή διερευνά μια νέα προσέγγιση των ευφυών παιδαγωγικών παραγόντων που χρησιμοποιεί και συνδυ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The utilization of pedagogical agents (PAs) constitutes an innovative learning technique for supporting educational procedures by assisting students and teachers in technologically enhanced environments, such as virtual learning environments (VLEs). Pedagogical agents, also referred as intelligent pedagogical agents (IPAs), inherit many attributes from the artificial intelligence (AI) field. Intelligent pedagogical agents, in individual as well as in collaborative online learning settings, can realize several roles (i.e. from teacher to learning companion or even trouble maker). According to their role, PAs are used to motivate, engage, provide awareness or help, enhance interactions or facilitate students’ collaboration. This work explores a new approach of intelligent pedagogical agents employing and combining the contemporary educational methods, namely game-based learning (GBL), computer-supported collaborative learning (CSCL) and immersive learning. The main aim of this thesis was ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47590
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47590
ND
47590
Εναλλακτικός τίτλος
Intelligent pedagogical agents for virtual learning environments
Συγγραφέας
Τερζίδου, Θεοδούλη (Πατρώνυμο: Σολομών)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής. Εργαστήριο Λογισμικού και Διαδραστικών Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Τσιάτσος Θρασύβουλος
Δημητριάδης Σταύρος
Σταμέλος Ιωάννης
Βακάλη Αθηνά
Βασιλειάδης Νικόλαος
Κατσάνος Χρήστος
Ξυνόγαλος Στυλιανός
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγικοί πράκτορες; Συνεργατική παιχνιδοκεντρική μάθηση; Αρχιτεκτονική παιδαγωγικών πρακτόρων; Πολυπρακτορικά εικονικά περιβάλλοντα μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
182 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)