Ολιστική βελτιστοποίηση για τη βιοκυκλική σχεδίαση και λειτουργία πλοίου

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας μεθόδου για τη βελτιστοποίηση του «συστήματος πλοίου» στο σύνολό του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την αλληλεπίδραση των σημαντικών υποσυστημάτων του, και η ανάπτυξη και διασύνδεση των σχετικών εργαλείων λογισμικού για την υλοποίησή της. Αυτό περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που αφορούν τον κύκλο ζωής του πλοίου και τη σχετική ανάλυση χρηματοοικονομικών επενδύσεων, η οποία διεξάγεται συνήθως κατά την προπαρασκευαστική φάση της μελέτης μιας επένδυσης η οποία περιλαμβάνει την αγορά και τη λειτουργία ενός πλοίου για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα . Η χρησιμοποιούμενη μεθοδολογία βελτιστοποίησης επιχειρεί να εφαρμόσει αυτήν την ολιστική προσέγγιση στο βαθμό που είναι πρακτικά εφικτό στο πλαίσιο μιας διατριβής και περιλαμβάνει τα σημαντικότερα υποσυστήματα του σκάφους (κύτος, μηχανή / σύστημα πρόωσης, γενική διάταξη κ.λπ.) με τις διάφορες αλληλεπιδράσεις τους σε όλο τον κύκλο ζωής του σκάφους. Επιπλέον, η εξέταση της αβεβαιότητας ορισμένων ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present thesis is the development of a method and the integration of associated software tools for the optimization of the ‘system ship’ as a whole, taking into account the interaction of its important sub-systems, in view of ship’s transport efficiency, safety and energy consumption. More specifically, the ultimate goal of this thesis is the development of a holistic, multi-disciplinary and multi-objective ship design optimization procedure, in which as far as possible all major design, operational and economic aspects of the vessel are considered as a whole, namely interactively and in parallel. This includes all major components of the ship having a decisive impact on tis life-cycle performance and the associated financial investment analysis, which is commonly conducted in the preparatory phase of a ship investment study.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46538
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46538
ND
46538
Εναλλακτικός τίτλος
Holistic optimization of ship design and operation for life cycle
Συγγραφέας
Πλέσσας, Τιμολέων (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλασσίων Μεταφορών
Εξεταστική επιτροπή
Παπανικολάου Απόστολος
Κακλής Παναγιώτης
Ζαραφωνίτης Γεώργιος
Σπύρου Κωνσταντίνος
Βεντίκος Νικόλαος
Γρηγορόπουλος Γρηγόριος
Παπαλάμπρου Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ολιστική προσέγγιση; Σχεδίαση πλοίου; Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
149 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)