Η εξέλιξη της συμμετοχής του φύλου στην εκπαίδευση την περίοδο 1830-2007: στατιστική προσέγγιση με γενικευμένα μοντέλα ανάπτυξης σιγμοειδούς καμπύλης
Περίληψη
Στη παρούσα διατριβή μελετάται εμπειρικά και θεωρητικά το θέμα της εξέλιξης της συμμετοχής του φύλου στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια, από την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους το 1830 έως το 2007. Δύο είναι οι βασικοί στόχοι της έρευνας: Η αποτύπωση της εμπειρικής εικόνας που παρουσιάζει η εξέλιξη της συμμετοχής του φύλου στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με βάση στατιστικά στοιχεία από επίσημες πηγές και ο προσδιορισμός ενός μαθηματικού μοντέλου κατάλληλου για την περιγραφή και πρόβλεψη της εν λόγω συμμετοχής στη διάρκεια του χρόνου.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation studies both theoretically and empirically the subject of the evolution of gender participation in each one of the three levels of Greek education, primary, secondary and tertiary, from the foundation of the Greek State in 1830 until 2007. The two main objectives of the study are: the empirical statistical analysis of the three levels of Greek education and based on the data that came from the study, the design of a mathematical model suitable for the description and the prediction of the evolution of the aforementioned participation.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (18.47 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.