Η χορηγία ως στρατηγικό εργαλείο management: συγκριτική μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της χορηγίας μεταξύ αθλητικών ανωνύμων εταιρειών ποδοσφαίρου και καλαθοσφαίρισης

Περίληψη

Σκοπό της παρούσας διδακτορικής διατριβής αποτελεί η μελέτη της αποτελεσματικότητας της αθλητικής χορηγίας ως εργαλείου Στρατηγικού Μάνατζμεντ. Πιο συγκεκριμένα, προτείνεται ένα ολιστικό μοντέλο αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της χορηγίας μέσω της μελέτης των παραγόντων που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και την πρόθεσή τους για την από «στόμα σε στόμα» επικοινωνία σχετικά με τις επιχειρήσεις-χορηγούς. Πιο συγκεκριμένα οι παράγοντες οι οποίοι συνθέτουν το προτεινόμενο μοντέλο είναι οι απόψεις των φιλάθλων σχετικά με το θεσμό της χορηγίας, η πιστότητα των φιλάθλων έναντι στην αγαπημένη τους ομάδα, το «δέσιμο» των φιλάθλων με την αγαπημένη τους ομάδα, η αγωνιστική επίδοσης της αγαπημένης ομάδας των φιλάθλων, η εικόνα που έχουν οι φίλαθλοι για τις επιχειρήσεις χορηγούς, η αντιλαμβανόμενη «τιμιότητα» των εταιρειών - χορηγών από τους φιλάθλους, ο βαθμός ανάμειξης των φιλάθλων με το άθλημα, η στάση των φιλάθλων έναντι των εταιρειών χορηγών, ο βαθμός ανάκλησης των ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present dissertation is to investigate the effectiveness of Sports Sponsorship as a Strategic Management tool. In particular, a holistic model for sport sponsorship’s effectiveness evaluation is proposed by exploring the factors which influence consumer purchasing behavior and their intention of "mouth-to-mouth" communication concerning sponsoring firms. In more detail, the factors which constitute the proposed model are: fans' beliefs about sponsorship, the degree of fans’ loyalty to their favorite team, the degree of fans’ attachment with their favorite team, favorite team’s sport performance, sponsoring firms’ image, the perceived degree of sincerity of the sponsoring firms, the degree of fans’ involvement with sport, fans’ attitude towards the sponsoring firms, fans’ awareness of sponsoring firms, fans’ purchase as well as word of mouth intentions concerning sponsoring firms. The aim of this dissertation is to explore any differences in the factors affecting sponsors ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2022)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45722
ND
45722
Εναλλακτικός τίτλος
Sponsorship as a strategic tool of management: a comparative analysis of factors influencing sponsorship’s effectiveness between football and basketball clubs
Συγγραφέας
Κορωνιός, Κωνσταντίνος Ανδρέας
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κριεμάδης Αθανάσιος
Δουβής Ιωάννης
Τραυλός Αντώνιος
Βροντού Ουρανία
Αντωνοπούλου Παναγιώτα
Χατζηγιάννη Ευθαλία
Παπαλουκάς Μάριος - Δανιήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Αθλητικό μάρκετινγκ; Χορηγία; Μάρκετινγκ; Στρατηγικό μάρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xix, 383 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.