Μοντέλα διδασκαλίας των απολιθωμάτων αμμωνιτών εντός και εκτός Δ.Ε.Π.Π.Σ.

Περίληψη

Ο επιστημονικός κλάδος των γεωεπιστημών ερευνά τον σχηματισμό, τη δομή και την εξέλιξη της Γης. Για τους ερευνητές της διδακτικής των θετικών επιστημών, αποτελεί πρόκληση η ενασχόληση με τις γεωεπιστήμες, οι οποίες είναι ένας από τους λιγότερο μελετημένους κλάδους της διδακτικής. Η παρούσα διατριβή αποτελεί μία προσπάθεια ανάπτυξης της γεωεπιστημονικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ως διδακτικό εργαλείο των προτεινόμενων διδακτικών παρεμβάσεων, επιλέγονται τα απολιθώματα αμμωνιτών, καθώς είναι τα αντιπροσωπευτικότερα ελληνικά απολιθώματα, που αποδεικνύουν την παρουσία της προϊστορικής θάλασσας της Τηθύος στον ελληνικό χώρο. Αναφορικά με τη διδασκαλία των απολιθωμάτων αμμωνιτών, η παρούσα διατριβή λαμβάνει υπόψη την επιστημονική γνώση, τη σχολική γνώση και τα εναλλακτικά πλαίσια των παιδιών. Οι εναλλακτικές ιδέες των ελλήνων μαθητών, για τα απολιθώματα αμμωνιτών, διερευνήθηκαν σε ένα δείγμα 1.099 μαθητών. Λαμβάνοντας υπόψη, την προϋπάρχουσα γνώση, που καταγράφηκε, δημιουργήθηκαν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The term “geosciences” refers to the scientific branch dealing with the formation, structure and changes on planet Earth. Geoscience education research is a challenging field, as geosciences is the less studied area amongst the natural sciences’ education research. The current study aims to contibute into the field of Greek primary geoscience education. The ammonite fossils are chosen as the main subject and learning tool. These marine fossils are considered to be the most represenative and widely found Greek fossils. Ammonite fossils are also a direct proof of the existence of the prehistoric Tethys Sea in the Greek region. Towards designing a prototype teaching approach about ammonite fossils, the relative scientific content, school content and childrens’ alternative ideas are taken into consideration. Greek students’ alternative ideas in ammonite fossils were investigated through a large sample of 1.099 participating students. Following the above alternative ideas’ research, two dif ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44809
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44809
ND
44809
Εναλλακτικός τίτλος
Interdisciplinary and multidisciplinary teaching models on ammonite fossils
Συγγραφέας
Φραγκούλη, Στυλιανή (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ρόκκα Αγγελική
Γαλάνη Αποστολία
Σφυρόερα Μαρία
Κλωνάρη Αικατερίνη
Ζούρος Νικόλαος
Λαμπρινός Νικόλαος
Σουλακέλλης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γεωεπιστημονική εκπαίδευση; Απολιθώματα; Αμμωνίτες; Μοντέλα διδασκαλίας; Πολυθεματική προσέγγιση; Διαθεματική προσέγγιση; Αναπαραστάσεις; Εναλλακτικές ιδέες των παιδιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
235 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)