Ο χαράκτης Κεφαλληνός και το εργαστήριό του: οι αισθητικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις του

Περίληψη

Κεντρικό σημείο αναφοράς αυτής της διδακτορικής διατριβής αποτελεί ο εντοπισμός της προσωπικής οπτικής και της εξατομικευμένης εργασίας του εκάστοτε μαθητή του Εργαστηρίου του Κεφαλληνού. Γεγονός που αποδεικνύεται από την έντονη απόκλιση της καλλιτεχνικής διαδρομής των καλλιτεχνών – μαθητών του Εργαστηρίου του Κεφαλληνού, τόσο μεταξύ τους, όσο και μεταξύ της δουλειάς του ιδίου του δασκάλου τους. Αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς παράγοντες, που κατέστησαν μοναδικό και άξιο μελέτης το Εργαστήριο αυτό. Οι μαθητές πειραματίστηκαν με νέες τεχνικές, διακρίθηκαν, έλυσαν τεχνικά προβλήματα και παρουσίασαν έργο ξεχωριστό και πρωτοποριακό, το οποίο αποδεσμεύτηκε από την συγκεκριμένη, αποκρυσταλλοποιημένη επιδεξιότητα της δουλειάς του δασκάλου τους. Παράλληλα στο πόνημα αυτό γίνεται για πρώτη φορά υπεύθυνη, αναλυτική καταγραφή με γνώμονα τον διακειμενικό έλεγχο όλων των ονομάτων των μαθητών του Εργαστηρίου του Κεφαλληνού, με τρόπο συστηματικό & επιστημονικό, βασισμένο στις πρωτογενείς πηγές ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The central reference point of this PhD thesis is the identification of the personal view and the individual work of every artist of the Kefallinos Workshop. This fact is evidenced by the personalized career of each artist. Their work is separated both among themselves and between the works of their own teacher. This is one of the important factors that made it unique and worthy of studying this workshop. Students experimented with new techniques, excelled, resolve technical problems, and presented work distinctive and pioneering, which was free from the specific skills of their master's work. At the same time, this is a first-time, responsible and analytical register, based on the inter-disciplinary control of all the students' names of the Kefallinos Workshop, systematically and scientifically. The research is based on Science & primary sources, offering new knowledge. Also studied the size of the pedagogy of quote Kefallinos, both in development project configuration, and in the di ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44667
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44667
ND
44667
Εναλλακτικός τίτλος
The engraver Kefallinos and his workshop: his aesthetic and pedagogical perceptions
Συγγραφέας
Γεωργούση, Μαρία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδημητρίου Νικόλαος
Σαχίνης Ξενοφώντας
Σοφός Αλιβίζος
Γοδόση Ζωή
Κεντρωτής Γεώργιος
Λάββα Στέλλα
Λαζαράτος Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Λέξεις-κλειδιά
Τεχνικές χάραξης; Προσωπική οπτική; Καλλιτεχνική διαδρομή; Εξατομικευμένη εργασία; Εργαστήριο Κεφαλληνού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 762; 418 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)