Ιστορία του τουρκικού εκπαιδευτικού συστήματος και απόψεις των πανεπιστημιακών για τη διδασκαλία της ιστορίας: ιδεολογία και κριτική

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αναζητηθούν οι γνώμες μιας ομάδας, που θεωρείται πολύ σημαντική για τη διαμόρφωση τόσο των εξελίξεων στην εκπαίδευση της Τουρκίας, όσο και για την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών της χώρας αυτής. Η ομάδα αυτή συγκροτείται από τους πανεπιστημιακούς δασκάλους που διδάσκουν σε Παιδαγωγικές Σχολές και σε Ιστορικά Τμήματα, στις τρεις μεγαλύτερες πληθυσμιακά πόλεις της Τουρκίας (Κωνσταντινούπολη, Άγκυρα, Σμύρνη) και έχουν ως επιστημονικό αντικείμενό τους τη διδακτική της Ιστορίας ή τη διδακτική των Κοινωνικών Επιστημών. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 50 άτομα, από 13 Πανεπιστήμια (δημόσια και ιδιωτικά), όλων των βαθμίδων και όλων των ηλικιακών ομάδων, οι οποίοι σπούδασαν είτε στην Τουρκία είτε στο εξωτερικό. Μέσα από προσωπικές μαρτυρίες και ανοιχτές ερωτήσεις κρίσεως αποκτά κανείς μια σχετικά ολοκληρωμένη εικόνα για τον Τούρκο εκπαιδευτικό (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) και τον Τούρκο μαθητή/φοιτητή. Οι φόβοι, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present survey is to seek out and record the opinions of a group ofindividuals, who play a most crucial and decisive role, both in the shaping of developmentsin the field of education in Turkey, as well as in the educational training of futureeducators in the same country. This group consists of university professors who teach in Faculties of Education and History Departments, in the three most populated cities inTurkey (Istanbul, Ankara, Izmir) and whose scientific discipline is the teaching of Historyor Social Sciences. The sample of the survey consists of 50 persons, coming from 13 universities (state and private), belonging to all levels and age groups, who have studied either in Turkey orabroad. Through personal attestations and responses to open-ended critical questions, onecan obtain a relatively comprehensive insight about the Turkish educator (of the primary,secondary or higher educational level) and the Turkish pupil/student. The fears, concerns,reflections and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44056
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44056
ND
44056
Εναλλακτικός τίτλος
The history of the turkish educational system and academic perspectives on the teaching of history: ideology and criticism
Geschichte des türkischen ausbildungssystems mit blick auf die Universität für die lehre der geschichte: ideologie und kritik
Συγγραφέας
Φιλιππίδου, Ελένη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Ηρακλείδης Αλέξης
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Βρεττός Ιωάννης
Φυριππής Εμμανουήλ
Σκούρα Λαμπρινή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Ιστορία και Αρχαιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Τουρκία; Ιστορία εκπαίδευσης; Διδακτική της ιστορίας; Μάθημα της Ιστορίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
326 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)