Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα
Περίληψη
Η τιμολόγηση αποτελεί ίσως την κρισιμότερη διαδικασία εντός της επιχείρησης χωρίς να έχει υπάρξει το ανάλογο ερευνητικό ενδιαφέρον, ειδικά όσον αφορά την B2B αγορά. Η παρούσα διατριβή στοχεύει στη διερεύνηση των εξωτερικών και εσωτερικών παραγόντων στον καθορισμό των τιμολογιακών στόχων και πως οι τελευταίοι επιδρούν στην απόδοση του προϊόντος. Για τις ανάγκες εκπλήρωσης των κύριων στόχων της διατριβής ακολουθήσαμε τη λύση των προσωπικών συνεντεύξεων, ώστε να αποσαφηνίσουμε το πλαίσιο το οποίο φαίνεται να λαμβάνουν οι επιχειρήσεις τις τιμολογιακές τους αποφάσεις, και να βοηθηθούμε στην κατάρτιση του τελικού ερωτηματολογίου της ποσοτικής έρευνας. Στη συνέχεια είχαμε δομημένα ερωτηματολόγια που αφορούσαν ολόκληρη τη διαδικασία τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένης και της απόδοσης του προϊόντος. Ακολούθως, οι στατιστικές αναλύσεις κατέδειξαν ότι οι τιμολογιακοί στόχοι των επιχειρήσεων χωρίζονται σε διακριτές ομάδες που εξυπηρετούν επιμέρους ανάγκες των επιχειρήσεων και επιδρούν στις μετέπειτα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Pricing is a very important element in the marketing mix which has not drawn research attention. The present thesis aims at examining the internal and external factors in determing the pricing objectives and how the latter affect the product’s performance.Personal interviews were carried out in order to clear out the context in which the companies make theis pricing decisions and help us build the final questionnaire of the main quantitative research.The statistical analysis showed up the fact that pricing objectives are divided into distinct groups and serve specific needs of the firms. They also affect the followed pricing methods and policies.As far as the usage of the new e-tools concerned (e.g. e-auctions, e-marketplaces), it appeared that although there is an increasing rate of adoption, it remains in quite low levels. The main reason seems to be the increasing cost which can only be justified by large companies.The thesis’ main contribution to marketing literature is an integrat ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (9.34 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.