Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην Ελλάδα

"https://freader.ekt.gr/eadd/fpi.php?doc=36951" style=" width: 100%; border: 1px solid #adadad; -webkit-box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); -moz-box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); ">

Περίληψη
Η τιμολόγηση αποτελεί ίσως την κρισιμότερη διαδικασία εντός της επιχείρησης χωρίς να έχει υπάρξει το ανάλογο ερευνητικό ενδιαφέρον, ειδικά όσον αφορά την B2B αγορά. Η παρο