Σχεδιασμός και βελτιστοποίηση οδοστρωμάτων από σκυρόδεμα σε δασικές και ορεινές περιοχές

Περίληψη

Το αντικείμενο έρευνας της διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η βελτιστοποίηση των δύσκαμπτων οδοστρωμάτων από σκυρόδεμα για δασικούς και ορεινούς δρόμους ώστε να παρέχουν καλές κυκλοφοριακές συνθήκες, έχοντας την απαραίτητη φέρουσα ικανότητα και αντοχή στο χρόνο με το χαμηλότερο δυνατό κόστος κατασκευής και συντήρησης. Το κύριο υλικό που χρησιμοποιείται στην κατασκευή δύσκαμπτων οδοστρωμάτων είναι το σκυρόδεμα. Για την σύνθεση και τις ιδιότητες του σκυροδέματος τόσο με συμβατικά υλικά όσο και με ανακυκλώσιμα, βιομηχανικά παραπροϊόντα (τέφρα, σκωρία, κ.α.) έχει προηγηθεί εκτεταμένη έρευνα από το Εργαστήριο Δομικών Υλικών του Α.Π.Θ.. Η γνώση αυτή αξιοποιείται στην παρούσα έρευνα που επικεντρώνεται στον τρόπο εφαρμογής, τις διαστάσεις και τις ιδιότητες που απαιτείται να έχει το σκυρόδεμα για να αποδώσει το κατάλληλο οδόστρωμα για δασικές και ορεινές οδούς στην Ήπειρο και κατ’ επέκταση και στους υπόλοιπους δασικούς δρόμους της Ελλάδας.Κατά την διάρκεια των τελευταίων χρόνων παρατηρούνται ση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The scope of this thesis is to investigate the design and properties of rigid concrete pavements for forest and mountainous areas of Greece. Rigid pavements at forest roads must provide adequate bearing capacity, long service life and good traffic conditions, with the minimum construction and maintenance cost.The area of research is Epirus, at Northwestern Greece, which is characterized as a steep, mountainous landscape, covered by forests to a great extent. Forest roads without pavement at the mountainous areas of Epirus must be maintained yearly in order to be usable. On the other hand, forest roads with rigid pavement have no need for maintenance and even at the end of the pavements life cycle remain useable. Rigid pavements have been established as a good technical solution for the Forest Service, which constructs them at forest roads with repeated surface wear.So far rigid pavements at forest roads in the mountains of Epirus have been constructed on an empirical basis. Basic param ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40342
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40342
ND
40342
Εναλλακτικός τίτλος
Design and Optimization of rigid pavements in forest and mountainous roads
Συγγραφέας
Αναστασίου, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Κλεάνθης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών. Εργαστήριο Δομικών Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγιάννη-Παπαδοπούλου Ιωάννα
Οικονόμου Νικόλαος
Εσκίογλου Παναγιώτης
Ματίκας Θεόδωρος
Στεφανίδου Μαρία
Αρετούλης Γεώργιος
Μάνθος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Δασική οδοποιία; Δύσκαμπτα οδοστρώματα; Διαχείριση δύσκαμπτου οδοστρώματος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)