Βέλτιστος έλεγχος για τη λειτουργία υβριδικών εγκαταστάσεων πρόωσης πλοίων με πολλαπλούς κινητήρες σε μεταβατικές συνθήκες

Περίληψη

Καθώς ένα πλοίο επιταχύνει, ο κινητήρας ντίζελ, λόγω της προσωρινής ανικανότητας τουυπερσυμπιεστή να παρέχει επαρκή ποσότητα αέρα για να κάψει εντελώς την ποσότητα καυσίμου που απαιτείται για να ανταποκριθεί στο αυξανόμενο φορτίο, εκπέμπει καπνό. Ένας τρόπος αντιμετώπισης του ζητήματος αυτού είναι η χρήση ενός υβριδικού ντίζελ-ηλεκτρικού συστήματος πρόωσης. Παραδείγματα των πλοίων με όπου έναςυβριδικό σύστημα θα μπορούσε να είναι χρήσιμη, είναι σκάφη με γρήγορες απαιτήσεις ελιγμών με ταχύτατα μεταβαλλόμενη ζήτηση της προπέλας. Αυτή η διατριβή διερευνά τη βελτίωση των επιδόσεων του κινητήρα εσωτερικής καύσης με τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού κινητήρα, με τη χρήση κατάλληλων συστημάτων ελέγχου, για την παροδική πρόσληψη φορτίου από τον ηλεκτρικό κινητήρα, η οποία οδηγεί στη μείωση των εκπομπών καπνού, μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Το υβριδικό ολοκληρωμένο σύστημα πρόωσης (HIPPO-1) στο ΕΜΠ / ΕΝΜ αποτελείται από ένανυπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ντίζελ πλοίων 448 k ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The prime movers used for ships today have certain limitations in their load re-sponse. As a ship accelerates, the diesel engine due to the temporary inability of theturbocharger to supply a sufficient amount of air to burn completely the fuel quantityrequired to meet the increasing load, emits smoke. One way of addressing this issueis the use of a hybrid diesel-electric configuration. Examples of ships with where ahybrid system could be useful, are vessels with fast maneuvering requirements withrapidly changing propeller demand. This Thesis investigates the improvement in per-formance of a combustion engine with the assistance of an electric motor, with appro-priate control systems, for transient load uptake, smoke emission reduction, reducedpollutant emissions and lower fuel consumption. The Hybrid Integrated PropulsionPOwertrain (HIPPO-1) test bed at NTUA/LME consists of a medium-duty 448 kW,turbocharged marine diesel engine, a water brake and an AC electric motor with fre-quency in ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39678
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39678
ND
39678
Εναλλακτικός τίτλος
Optimal control strategies for operation of hybrid multi-prime-mover ship propulsion powertrains in transient conditions
Συγγραφέας
Τοπάλογλου, Σωτήριος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Κυρτατος Νικόλαος
Φραγκόπουλος Χρίστος
Παπαλάμπρου Γεώργιος
Κυριακόπουλος Κωνσταντίνος
Σταματέλλος Αναστάσιος
Πολίτης Γεράσιμος
Παπαδόπουλος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
υβριδική πρόωση πλοίου; Εύρωστος έλεγχος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
145 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)