Ανάπτυξη και αξιολόγηση ημι–εμπειρικού θερμοδυναμικού πολυζωνικού μοντέλου για την εκτίμηση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου και του ιστορικού του σχηματισμού τους σε κινητήρες ντίζελ από το μετρημένο διάγραμμα πίεσης του θαλάμου καύσης

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός απλού, ημιεμπειρικού, πολυζωνικού, θερμοδυναμικού μοντέλου για την πρόβλεψη των εκπομπών του οξειδίου του αζώτου (NOx), καθώς και του ιστορικού του σχηματισμού τους μέσα στον θάλαμο καύσης, κατά τη διάρκεια του κλειστού κύκλου λειτουργίας των κινητήρων Diesel άμεσου ψεκασμού (DI).Το κίνητρο για αυτή την εργασία είναι οι απαιτήσεις της βιομηχανίας κατασκευής και χρήσης κινητήρων εσωτερικής καύσης, για τον έλεγχο των εκπομπών ρύπων. Αυτή η ανάγκη προέκυψε λόγω των αυστηρών νομοθετικών πλαισίων που υιοθετήθηκαν από τις κυβερνήσεις παγκοσμίως. Ο τομέας των κινητήρων DI Diesel επηρεάζεται σημαντικά από αυτές τις νομοθεσίες επειδή χρησιμοποιείται ευρέως στις θαλάσσιες και επίγειες μεταφορές, σε εφαρμογές βαρέος τύπου στη βιομηχανία, στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σε απομακρυσμένες/απομονωμένες περιοχές και σε επιβατικά οχήματα. Ειδικότερα για τα επιβατικά οχήματα, οι κινητήρες Diesel κερδίζουν σημαντικό έδα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of the present dissertation, is the development and evaluation of a simplified, semi–empirical, multi–zone, thermodynamic model for the prediction of tail–pipe NOx emissions and history inside the combustion chamber, during the closed cycle of DI Diesel engines. The model is implementable on different engine configurations by using the measured cylinder pressure trace.The motivation for this work, emerges from the requirement of the internal combustion engines industry to control pollutant emissions. This requirement is attributed to the strict legislation limits that the governments worldwide have adopted. One of the most affected engine type from this legislation is the DI Diesel engine because it is widely used in the transportation sector (maritime and automotive), in non–road application (heavy–duty industry), in power generation in distant/isolated areas and in the passenger car sector. Specifically, in the last sector, Diesel engines have gained important share aga ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39466
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39466
ND
39466
Εναλλακτικός τίτλος
Development and evaluation of a semi-empirical multi-zone thermodynamic model for the estimation of nitric oxide emissions and formation history in diesel engines using the measured cylinder pressure trace
Συγγραφέας
Σάββα, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Σάββας)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Χουντάλας Δημήτριος
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Φούντη Μαρία
Αντωνόπουλος Κ.
Γιακουμής Ε.
Καρέλλας Σ.
Παπαγιαννάκης Ρ.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Κινητήρες diesel; Μηδενδιάσταστατη μοντελοποίηση; Πολυζωνικό μοντέλο; Πρόβλεψη οξειδίων του αζώτου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
viii, 331 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)