Προαναμεμειγμένη καύση κινητήρων ντήζελ

Περίληψη

Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη της προαναμεμειγμένης καύσης εμβολοφόρων κινητήρων με χρήση υπολογιστικής προσομοίωσης. Kατά τη διάρκεια της διατριβής αναπτύχθηκε μονοζωνικό και πρωτότυπο πολυζωνικό μοντέλο προσομοίωσης του κλειστού κύκλου λειτουργίας του κινητήρα (συμπίεση-καύση-εκτόνωση). Το μονοζωνικό μοντέλο, χρησιμοποιήθηκε για την διεξαγωγή παραμετρικής διερεύνησης και την περιγραφή της προαναμεμειγμένης καύσης. Το πρωτότυπο πολυζωνικό μοντέλο περιγράφει την καύση (χημική κινητική με χρήση λογισμικού CHEMKIN) και τη μεταφοράς μάζας και θερμότητας εντός του θαλάμου καύσης. Έτσι παρέχει τη δυνατότητα εκτίμησης του θερμοκρασιακού πεδίου στο θάλαμο καύσης και περιγραφής της ροής μάζας από και προς τα διάκενα του θαλάμου καύσης. Ως αποτέλεσμα αυτών, εκτιμώνται ορθότερα η γωνία έναυσης, ο ρυθμός καύσης και οι εκπομπές ρύπων και παράλληλα κατανοούνται οι φυσικές και χημικές διεργασίες που διέπουν την προαναμεμειγμένη καύση. Το πολυζωνικό μοντέλο χρησιμοποιήθηκε για τη δ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of the doctoral dissertation is the study of Homogeneous Charge Compression Ignition combustion through simulation. Τhe dissertation initially involved the creation of a single-zone model followed by a new multi-zone model, both simulating the closed part of the engine cycle (compression, combustion and expansion). The single-zone model was used for the parametric investigation and the description of HCCI combustion. The multi-zone model includes sub-models for the description of combustion (Chemical Kinetics using CHEMKIN) and heat and mass transfer within the combustion chamber. Thus it provides an estimation of the temperature field and the mass flow from/to the crevices. These improvements allow a better understanding of the physicochemical processes involved in HCCI combustion and predictions concerning the ignition angle, the combustion rate and the emissions are more accurate. The multi-zone model was used for the parametric investigation of HCCI combustion, provid ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28512
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28512
ND
28512
Εναλλακτικός τίτλος
Homogeneous charge compression ignition engines
Συγγραφέας
Κομνηνός, Νεόφυτος (Πατρώνυμο: Πέτρος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Χουντάλας Δημήτριος
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Φούντη Μαρία
Αντωνόπουλος Κίμων
Ρογδάκης Εμμανουήλ
Γιακουμής Ευάγγελος
Παπαγιαννάκης Ρούσσος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Επιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Προαναμεμειγμένη – Ομογενοποιημένη Καύση; Προσομοίωση; Μονοζωνικό μοντέλο; Πολυζωνικό μοντέλο; Χημική κινητική; Μηχανισμός Καύσης; Εκπομπές ρύπων; Μεταφορά θερμότητας και μάζας; Άκαυστοι Υδρογονάνθρακες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
257 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)