Υπολογιστική υποστήριξη πολυκριτηρίων αναλύσεων καταλληλότητας περιοχών με τη χρήση γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή ως στόχο έχει την ανάπτυξη πολυκριτήριων μεθόδων λήψης αποφάσεων σεπεριβάλλον Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών οι οποίες θα εγγυώνται τη λήψη ορθολογικώναποφάσεων. Η διατριβή οργανώνεται σε έξι κεφάλαια.Στο Κεφάλαιο 1 παρουσιάζονται οι ορισμοί καθώς και τα πλεονεκτήματα και οι αδυναμίες τωνΓεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών και των μεθόδων Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων.Αναλύονται τα στάδια και οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων όπως έχουν εξελιχθεί στην πορεία τωνχρόνων. Παρουσιάζονται οι μέθοδοι Πολυκριτήριας Ανάλυσης των Αποφάσεων και συνέργεια τους μετα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών. Τέλος, παρουσιάζεται το πλαίσιο της χωρικής ΠολυκριτήριαςΑνάλυσης των Αποφάσεων και γίνεται μια επισκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με την εφαρμογήτων μεθόδων Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων σε περιβάλλον Γεωγραφικών ΣυστημάτωνΠληροφοριών.Στο Κ εφάλαιο 2 α ναλύονται ο ι μ έθοδοι U TAII κ αι U TASTAR κ αθώς κ αι η ε φαρμογή τ ους σ επροβλήματα χωρικής φύσεως. Αναπτύσσονται οι S-U ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

g. The thesis is organized into six chapters.In Chapter 1 the definitions, the strengths and weaknesses of GIS and multicriteria decision analysismethods are presented. The decision making procedures as they have been developed through theyears are described. The synergy between GIS and multicriteria decision analysis methods ispresented. Finally, the framework of spatial multicriteria decision analysis and an overview of theliterature regarding the application of multicriteria decision analysis methods in GIS-based environmentare described.In Chapter 2 the methods UTAII and UTASTAR and their application to spatial nature problems arepresented. The developed the S-UTA and S-UTASTAR, and two educational examples for sitingmunicipal solid waste landfills are described to enhance methods comprehension.Chapter 3 presents the method MACBETH and an educ ...