Σχεδιασμός, Οργάνωση και υλοποίηση Προγραμμάτων Ολυμπιακής Παιδείας. Η εκπαιδευτική διάσταση του προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004

Περίληψη

Για την κατανόηση των αρχών του Ολυμπισμού και την εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική πράξη, από τις αρχές της δεκαετίας του ‘70 θέματα Ολυμπιακής Παιδείας, άρχισαν να κινούν το ενδιαφέρον σε πολλούς ερευνητές. Στη συνέχεια το ενδιαφέρον εκδηλώθηκε και από εκπαιδευτικούς, αθλητικούς και κοινωνικούς φορείς, με σκοπό την εισαγωγή σχετικών προγραμμάτων στην εκπαίδευση. Σήμερα υλοποιούνται προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας σε πολλές χώρες του κόσμου και ιδιαίτερα την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων. Στη χώρα μας, η Ολυμπιακή Παιδεία εντάχθηκε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα στο τέλος της δεκαετίας του ΄90, με αφορμή την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και ήταν το μοναδικό πρόγραμμα στην εκπαίδευση, που εφαρμόσθηκε σχεδόν στο σύνολο των δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων της χώρας. Έτσι σκοπός της εργασίας μας είναι να διερευνήσουμε, τις λειτουργίες και τα όρια παρέμβασης της Ολυμπιακής Παιδείας στην εκπαιδευτική διαδικασία, να εξετάσουμε τους στόχους και τις μεθόδους εφαρμογής της στο ανα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In order to understand the principles of Olympism, the Olympic ideals, and their application in education, issues of Olympic Education started attracting the interest of many researchers since the early 1970s. Subsequently, special interest was shown by educational athletic and social bodies and agents to introduce special programs related to the Olympic ideals in education. Nowadays, programs of Olympic Education are materialized in many countries around the world particularly during the Olympic Games. In our country, Olympic Education became an integral part of our educational system in the late 1990s when Greece was assigned the organization of the Olympic Games of 2004 and it was the only program in education which has been applied to almost all public and private schools of the country. Thus, the purpose of this thesis is to look into the functions and intervention limits of Olympic Education in the educational process, investigate its goals and application methods in the analytic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37107
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37107
ND
37107
Εναλλακτικός τίτλος
Planning, Organization and Implementation of the Programmes of Olympic Education. The Educational dimension of the Olympic Education Program, at the Olympic Games Athens 2004.
Συγγραφέας
Μακρής, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Μουντάκης Κωνσταντίνος
Στεργιούλας Απόστολος
Κριεμάδης Αθανάσιος
Κωνσταντινάκος Παντελής
Αλμπανίδης Ευάγγελος
Τραυλός Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ολυμπιακή παιδεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)