Αξιολόγηση μαθηματικών ικανοτήτων μαθητών Γ΄ τάξης δημοτικού με τη χρήση των διαγνωστικών μαθηματικών δοκιμασιών προσαρμοσμένων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Περίληψη

Αξιολόγηση Μαθηματικών Ικανοτήτων μαθητών Γ΄ τάξης Δημοτικού με τη χρήση των Διαγνωστικών Μαθηματικών Δοκιμασιών προσαρμοσμένων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Εισαγωγή: Η λειτουργικότητα του ατόμου στα Μαθηματικά είναι ένα ακαδημαϊκό ζητούμενο και ταυτόχρονα μια προσωπική αναγκαιότητα. Αυτή μειώνεται από την ύπαρξη Μαθηματικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Μ.Μ.Δ.), οι οποίες εμποδίζουν την αποτελεσματική διαχείριση των σχολικών και καθημερινών μαθηματικών δοκιμασιών. Οι Μ.Μ.Δ. επηρεάζουν τον πληθυσμό σε ποσοστό έως και 8% και φαίνεται να σχετίζονται με νευρο -γνωστικά ελλείμματα. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο προσδιορισμός της Μαθηματικής επάρκειας μαθητών Δημοτικού και στόχος η ανίχνευση των Μαθηματικών Μαθησιακών Δυσκολιών τους. Προς την πραγμάτωση των ανωτέρω, προσαρμόστηκαν οι ‘Διαγνωστικές Μαθηματικές Δοκιμασίες’ (Diagnostical Mathematical Tasks) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Μεθοδολογία: Στην έρευνα συμμετείχαν 151 μαθητές, τελειόφοιτοι της Τρίτης Τάξης Δημοτικού. Αξιολο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Assessment of Mathematical Competence of 3rd grade pupils via theDiagnostical Mathematical Tasks adapted in the Greek educational system. Introduction: Mathematical competence is an academic demand and, at the same time, a personal necessity. It is reduced by the existence of Mathematical Learning Difficulties (M.L.D.) that prevent pupils from manipulating efficiently mathematical exercises at school and transactions in their everyday life. A percentage up to 8% of population is affected by M.L.D. while the disorder seems to be related with neuro- cognitive deficits. The purpose of this research was the identification of mathematical sufficiency exhibited by children at primary school and the main goal was the detection of M.L.D. between that population. In view of these, the ‘Diagnostical Mathematical Tasks’ were adapted in the Greek educational system. Methodology: The research involved 151 pupils, graduates of third grade of primary school. Their mathematical performance was eva ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36862
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36862
ND
36862
Εναλλακτικός τίτλος
Assessment of mathematical competence of 3rd grade pupils via the diagnostical mathematical tasks adapted in the greek educational system
Συγγραφέας
Κανάρη, Κυριακή (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδάτος Ιωάννης
Κολιάδης Εμμανουήλ
Δράκος Γεώργιος
Βουδούρη Αγγελική
Μπαραλής Γεώργιος
Μισαηλίδου Χριστίνα
Μπούφη Ανδρονίκη
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματικές ικανότητες; Μαθηματικές δυσκολίες; Μαθησιακές δυσκολίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 311 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)