Πρόβλεψη ακολουθίας βλέμματος με γνώση του γενικού πλαισίου σκηνής εφαρμοσμένη στο σχεδιασμό επιπέδων βιντεο-παιχνιδιών, βαθμού οπτικής πιστότητας γραφικών και διαχείρισης στερεογραφικών παραμέτρων

Περίληψη

Η πρόβλεψη της οπτικής προσοχής ενός χρήστη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά πολλές πτυχές των γραφικών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές και βιντεοπαιχνίδια. Για παράδειγμα, η σύνθεση ψηφιακής εικόνας μπορεί να επιταχυνθεί με τη μείωση των πολύπλοκων υπολογισμών για τις περιοχές που δεν θα δει ο χρήστης. Τα τρέχοντα μοντέλα πρόβλεψης βλέμματος συχνά αποτυγχάνουν να προβλέψουν με ακρίβεια τα βλέμματα των χρηστών καθώς περιλαμβάνουν περιορισμένη πληροφορία σχετικά με το γενικότερο πλαίσιο μιας σκηνής και βασίζονται σε χαμηλού επιπέδου οπτικά χαρακτηριστικά της εικόνας, όπως φωτεινότητα, αντίθεση και κίνηση για να προβλέψουν το βλέμμα του χρήστη. Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν προβλέπουν την προσοχή αξιόπιστα, ιδιαίτερα όταν κάποιος αλληλεπιδρά με μια διαδραστική συνθετική σκηνή. Αυτή η διατριβή παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα πρόβλεψης προσοχής που λαμβάνουν υπόψιν το γενικότερο πλαίσιο μιας σκηνής (context) για την πρόβλεψη της προσοχής. Τα μοντέλα παρέχουν πιο ακριβείς προβλέψεις σε σχέση με τα stat ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The prediction of visual attention can significantly improve many aspects of computer graphics and games. For example, image synthesis can be accelerated by reducing complex computations on non-attended scene regions. Current gaze prediction models often fail to accurately predict user fixations since they include limited information about the context of the scene; they commonly rely on low level image features such as luminance, contrast and motion. These features do not drive user attention reliably when interacting with an interactive synthetic scene, e.g. in a video game. In such cases the user is in control of the view-port consciously ignoring low level salient features in order to navigate the scene or perform a task. This dissertation contributes two novel predictive scene context-based models of attention that yield more accurate attention predictions than those derived from state-of-the-art methods. Both models presented take into account critical high level scene context fea ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36421
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36421
ND
36421
Εναλλακτικός τίτλος
Context-aware gaze prediction applied to game level design, level-of-detail and stereo manipulation
Συγγραφέας
Κουλιέρης, Γεώργιος-Αλέξανδρος του Ευτύχιος
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
Μανιά Αικατερίνη
Χριστοδουλάκης Σταύρος
Cunningham Douglas
Μπάλας Κωνσταντίνος
Ζερβάκης Μιχαήλ
Λαγουδάκης Μιχαήλ
McNamara Ann
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Γραφικά υπολογιστών; Διαχείριση Στερεογραφικών Παραμέτρων; Πρόβλεψη Προσοχής; Οπτική αντίληψη; Βαθμός Οπτικής Πιστότητας Γραφικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
157 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.