Automated creation and optimization of online advertising campaigns

Περίληψη

Αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η αντιμετώπιση αναδυόμενων ζητημάτων της διαδικτυακής διαφήμισης (χορηγούμενη αναζήτηση, διαφημιστικά κείμενα, διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες). Η έμφυτη ανταγωνιστικότητα της αγοράς των διαδικτυακών διαφημίσεων και προώθησης μέσω των μηχανών αναζήτησης, καθώς και το γεγονός πως η ανάπτυξη μίας διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας είναι μία πολύπλοκη διεργασία που συνεπάγεται σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό και τεχνογνωσία, οδήγησαν στην ανάγκη σχεδιασμού ενός συστήματος όπου θα δημιουργεί και θα βελτιστοποιεί αυτόματα διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες. Εισάγουμε τη συζήτηση αυτών των ζητημάτων από τη σκοπιά του ρόλου του διαφημιστή και όχι του διοργανωτή των δημοπρασιών διαφήμισης, ως μία από τις κύριες καινοτομίες μας. Στο πλαίσιο αυτό, ο σκοπός μας είναι διττός. Στόχος μας είναι να προτείνουμε μία μεθοδολογία καθώς και ένα λειτουργικό πρότυπο σύστημα για την αυτόματη δημιουργία, παρακολούθηση και βελτιστοποίηση σε καμπάνιες με περιορισμο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this thesis, we tackle emerging issues of online advertising (sponsored search, textual ads, online advertising campaigns). The inherent competitiveness of the paid search market and the fact that an advertising campaign development is a laborious task involving significant human resources and expertise have led to the need of designing a system which will automatically create and optimize online advertising campaigns. We introduce the discussion of these issues from the perspective of the advertiser role and not of the auctioneer's, as one of our main novelties. In this context, our purpose is twofold. We aim to propose a methodology as well as a functional prototype system for automated creation, monitoring, and optimization of cost-efficient pay-per-click campaigns with budget constraints. The research areas of sponsored search, textual advertising and keyword research address challenges in automatic extraction, suggestion, and expansion of keywords as well as finding an optimal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35166
ND
35166
Εναλλακτικός τίτλος
Αυτοματοποιημένη δημιουργία και βελτιστοποίηση σε διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες
Συγγραφέας
Θωμαΐδου, Σταματίνα του Κυριάκος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βαζιργιάννης Μιχάλης
Ανδρουτσόπουλος Ιων
Norvag Kjetil
Βαρλάμης Ηρακλής
Γιαννακόπουλος Γεώργιος
Θεοδωρίδης Ιωάννης
Χαλκίδη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Εξόρυξη δεδομένων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
151 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)