Λεπτομερές μοντέλο τριβών 4-χρονων ναυτικών κινητήρων diesel
Περίληψη
Στην παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνήθηκε η τριβή που αναπτύσσεται στα κύρια τμήματα ενός τυπικού 4-Χ ναυτικού κινητήρα Diesel. Αρχικά, αναπτύχθηκε ένα λεπτομερές μοντέλο, ικανό να προβλέπει την δύναμη τριβής που ασκείται στα διάφορα μέρη του κινητήρα. Το μοντέλο βασίστηκε στην διδιάστατη εξίσωση Reynolds, την αρχή διατήρησης μάζας και το 2ο νόμο του Νεύτωνα. Προηγούμενες προσεγγίσεις του θέματος τροποποιήθηκαν κατάλληλα, προκειμένου να συμπεριλάβουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των λιπαινόμενων μερών του κινητήρα και την ανομοιομορφία της περιστροφικής ταχύτητας, λόγω διακυμάνσεων της ροπής. Συμπληρωματικά με το λεπτομερές μοντέλο, αναπτύχθηκε και ένα απλοποιημένο μοντέλο, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί σε υπάρχοντες δυναμικούς ή θερμοδυναμικούς κώδικες προσομοίωσης κινητήρων. Το προτεινόμενο μοντέλο διατηρεί όσο το δυνατόν χαμηλότερη πολυπλοκότητα εφαρμογής, ενώ λαμβάνει υπόψιν του τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αναπτυσσόμενων λιπαντικών μεμβρανών. Επίσης θεωρεί την αλληλεπίδραση μετ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The friction developed on the main components of typical four-stroke marine Diesel engines was investigated in this thesis. Initially, a detailed model was developed capable of predicting the friction force appearing on various engine components. The governing equations of the model were derived using the two-dimensional Reynolds equation, the mass conserving law and Newton’s second law. Previous approaches to this subject were suitably extended in order to incorporate the interactions between the lubricated components and the engine speed variations due to the applied torque fluctuations. Additionally to the detailed model, a simplified friction model was also developed to be used in existing dynamic or thermodynamic engine performance prediction codes. The proposed model keeps the complexity of implementation as low as possible, whereas in the same time considers the dynamic characteristics of lubricating oil films. It also takes into account the interaction between engine components ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.