Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Περίληψη

Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΑΓΥΜΝΑΣΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΘΟΥΝΟΙ ΛΟΓΟΙ, ΟΠΟΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΓΝΩΣΤΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ, ΕΝΩ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΒΑΣΙΣΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 5 ΕΙΔΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ: 1500 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 1500 ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ, 750 ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, 50 ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ 960 ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β'ΤΑΞΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ, ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE STUDY REFERS TO THE RELATIONSHIP BETWEEN SEX AND EDUCATIONAL CHOICE IN SECONDARY EDUCATION. THE SCOPE OF THE RESEARCH HAS BEEN TO STUDY THE REASONS WHICH MAKE THE FEMALE JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS TO BE UNWILLING TO PURSUE THE TECHNICAL EDUCATION AFTER THE COMPLETION OF THE COMPULSORY EDUCATION. THE STATISTICAL ANALYSIS BASED ON 4760 WRITTEN QUESTIONNAIRES (5 DIFFERENT TYPES) HAS SHOWN THAT THE SOCIOECONOMIC BACKGROUND OF THE GIRLS WHO CHOOSE TECHNICAL EDUCATION IS LOW, THEIR SCHOOL PERFORMANCE IS POOR AND THEIR LEVEL OF ACCEPTANCE OF THE TRADITIONAL FEMALE ROLE IS HIGH. THE NEGATIVE ATTITUDE OF THE MAJORITY OF GIRLS TO PURSUE TECHNICAL EDUCATION IS A RESULT OF LACK OF INTEREST ABOUT TECHNICAL COURSES AND JOBS. THEN THEY PREFER TO CONTINUE THEIR STUDIES ATUNIVERSITY LEVEL AND MAKE ACADEMIC CAREERS.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3140
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3140
ND
3140
Εναλλακτικός τίτλος
THE ORIENTATION OF GREEK WOMEN TOWARDS THE SECONDARY TECHNICAL EDUCATION. THE INFLUENCE OF THE FEMALE SOCIAL AND VOCATIONAL ROLE
Συγγραφέας
Σιδηροπούλου, Δέσποινα (Πατρώνυμο: Σεραφείμ)
Ημερομηνία
1991
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΦΛΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΥΡΓΙΩΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΜΑΡΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΚΟΥΦΑΚΟΥ ΚΟΡΙΝΑ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Γυναίκες; Επαγγελματικός προσανατολισμός; Κοινωνικός ρόλος; Τεχνική εκπαίδευση; Φύλο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
456 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)