Περιβαλλοντικός θόρυβος: σύγκριση μακροχρόνιων επιτόπιων μετρήσεων θορύβου με στοιχεία υποκειμενικής αξιολόγησης και εφαρμογή σε ειδικές συνθήκες ελληνικών πόλεων μέσω Η/Υ

Περίληψη

Αντικείμενο της διατριβής αποτελεί η μέτρηση και αξιολόγηση του περιβαλλοντικού θορύβου και ιδιαίτερα του οδικού κυκλοφοριακού θορύβου στη Θεσσαλονίκη, με τη σύγκριση μακροχρόνιων επιτόπιων μετρήσεων θορύβου με στοιχεία υποκειμενικής αξιολόγησης. Η διατριβή επικεντρώνεται στην ευρωπαϊκή μεθοδολογία μέτρησης και αξιολόγησης του περιβαλλοντικού θορύβου όπως αυτή περιγράφεται στις σχετικές ευρωπαϊκές οδηγίες. Η εργασία κάνει μια συνολική προσέγγιση στον οδικό κυκλοφοριακό θόρυβο αναλύοντας τις επιδράσεις στην ποιότητα της ζωής, στην υγεία αλλά και στην ίδια τη διάρκεια της ζωής. Οι στόχοι της διατριβής συνοψίζονται στη συμβολή στη διαμόρφωση μιας μεθοδολογίας αξιολόγησης του περιβαλλοντικού, και ιδιαίτερα του οδικού κυκλοφοριακού θορύβου, στη διερεύνηση των κοινωνικοοικονομικών συνεπειών της έκθεσης στον κυκλοφοριακό θόρυβο, στην πρόταση για την υιοθέτηση των παραμέτρων της Οδηγίας 2002/49/ΕΚ για την Ελλάδα και στην διαμόρφωση ενός εργαλείου αξιολόγησης των μέτρων αντιμετώπισης του θορύβ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The subject of the present thesis is the measurement and evaluation of the environmental noise and especially of the road traffic noise in the city of Thessaloniki and the comparison between long term noise measurements and social survey research results. The thesis is focused on the methods of the European Directive for measuring and evaluating the environmental noise. The thesis approaches the road traffic noise in general, while trying to analyze its effects on life quality, health, and lifetime. Its target is to help create a method for evaluating the environmental an especially the traffic noise, to study the socioeconomic consequences of the exposure on traffic noise, to set the parameters of the 2002/49/EC Directive for Greece and to create a model for the evaluation of noise abatement measures which will be helpful to engineers. To accomplish all the above targets it was necessary to compare and evaluate, the long term traffic noise measurements, with the results of the field s ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29808
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29808
ND
29808
Εναλλακτικός τίτλος
Environmental noise: Comparison of long term noise measurements with elements of subjective evaluation and application in specific conditiond of creek cities using PC
Συγγραφέας
Βασιλειάδης, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Τζεκάκης Εμμανουήλ
Τσινίκας Νικόλαος
Καναράχος Ανδρέας
Παπανικολάου Γεώργιος
Μπάρκας Νικόλαος
Ηλιού Νικόλαος
Καλλίρης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντικός θόρυβος; Κυκλοφοριακός θόρυβος; Νομοθεσία θορύβου; Μακροχρόνια παρακολούθηση θορύβου; Κοινωνική έρευνα; Κόστος θορύβου; Απώλεια ετών υγιούς διαβίωσης; Οικονομικά κριτήρια για τις επεμβάσεις αντιμετώπισης του θορύβου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
413 σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)