Ανάπτυξη αλγορίθμων βελτιστοποίησης χωματουργικών εργασιών

Περίληψη

Η διατριβή αφορά στην εφαρμογή της Λειτουργικής Ανάλυσης στις εργασίες μετακίνησης εδαφικού υλικού και επικεντρώνεται στη βέλτιστη διαχείριση των δομικών μηχανών (εκσκαφείς, χωματουργικά οχήματα, αποξεστικά οχήματα). Περιλαμβάνει δύο θεματικούς αξονες α) την αντιμετώπιση βλαβών χωματουργικών οχημάτων και β) τη βελτιστοποίηση της φόρτωσης χωματουργικού και αποξεστικού οχήματος. Στο πεδίο της αντιμετώπισης των βλαβών χωματουργικών οχημάτων αναπτύσσεται μοντέλο διάγνωσης της λειτουργικής τους κατάστασης με βάση στοιχεία ηλικίας, χωρητικότητας, διανυθέντων χιλιομέτρων και επιπέδου συντήρησης με τη μέθοδο της διαχωριστικής ανάλυσης και με χρήση νευρωνικών δικτύων. Επίσης αναπτύσσεται αλγόριθμος για τη βέλτιστη διαστασιολόγηση στόλου εφεδρικών οχημάτων προς υποστήριξη στόλου γνωστού μεγέθους και διαθεσιμότητας. Στο πεδίο της βελτιστοποίησης της φόρτωσης, για την περίπτωση του χωματουργικού οχήματος αναπτύσσεται αλγόριθμος αξιολόγησης της οικονομικής σκοπιμότητας της εκτέλεσης μη πλήρων φορτώ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The thesis concerns the implementation of Operational Analysis in earthmoving, focusing on the optimal management of equipment in earth hauling activities (excavators, trucks, scrapers). Two thematic axes can be considered a) the alleviation of earthmoving trucks downtime consequences and b) the optimization of the loading phase of earthmoving trucks and scrapers. In the field of trucks’ downtime consequences alleviation, a model for their condition diagnosis was developed based on predictors related to the age, the capacity, the kilometres travelled to date and the maintenance level. Discriminant Analysis and Artificial Neural Networks were used for this purpose. In addition, an algorithm for the determination of the optimal number of stand-by trucks was developed. The proposed computational process is based on the availability and the size of the principal trucks fleet. In the field of loading phase optimization, two distinct algorithmic processes were developed for the case of a t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29498
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29498
ND
29498
Εναλλακτικός τίτλος
Development of algorithms for earthmoving operations optimization
Συγγραφέας
Μαρινέλλη, Μαρίνα (Πατρώνυμο: Κυριάκος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Κανελλαΐδης Γεώργιος
Λαμπρόπουλος Σέργιος
Παντουβάκης Ιωάννης - Πάρις
Θεοδωρακόπουλος Δημήτριος
Καλφακάκου Γλυκερία
Καρλαύτης Ματθαίος
Λοΐζος Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Δομικές μηχανές; Εργασία μετακίνησης εδαφικού υλικού; Ελαχιστοποίηση κόστους; Aντιμετώπιση βλαβών; Βελτιστοποίηση φόρτωσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xviii, 114 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)