Οι αγροτικές αγορές ως συντελεστής-οδηγός αγροτικής ανάπτυξης στο Μπανγκλαντές

Περίληψη

Ο κύριος στόχος της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει τη σημαντικότητα των αγροτικών αγορών στην αγροτική ανάπτυξη, σχετίζοντας τις δομές, τις λειτουργίες και τη δυνατότητα πρόσβασης στην αγροτική ανάπτυξη. Για την έρευνα αυτή επιλέχθηκαν είκοσι εννέα αγροτικές κοινότητες και τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη χρήση πρωτογενών και δευτερογενών πηγών. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν αναλύθηκαν σε στάδια με τη χρήση κατάλληλων στατιστικών τεχνικών, συμπεριλαμβανομένων του συντελεστή κεντρικότητας, των αναλογιών των δικτύων, της ανάλυσης διασποράς και της παραγοντικής ανάλυσης για την εκτίμηση της κεντρικότητας των αγροτικών αγορών, των δομών και των παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη της υπαίθρου αντίστοιχα. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την τρέχουσα ανάλυση καταδεικνύουν ότι η κατανομή των αγροτικών αγορών και οι ευκαιρίες για την αγροτική ανάπτυξη συγκεντρώνονται στη περιοχή Bandarban Sadar και ότι στην περιοχή υπάρχουν ασθενείς δεσμοί μεταξύ των αγροτικών αγορών. Επίσης, οι αγορές β ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The major objective of this research is to investigate the importance of rural markets in rural development by relating their structures, functions and accessibility to indices of rural development. Twenty nine rural communities were selected for the study and data were collected using primary and secondary sources. The data generated were analyzed in stages using appropriate statistical techniques, including centrality co-efficient, network proportions, cluster analysis and factor analysis for the assessment of rural market centrality, structures, and factors influencing rural development respectively. The results of the analyses show that the distribution of rural markets and rural development facilities are concentrated along the Bandarban sadar market and that there are weak linkages between the rural markets in the area. Also, the markets were found to exist in hierarchical organization in a sequence of 1,2,5,21 which approximates Christaller’s Market-Maximizing principle, with t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29466
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29466
ND
29466
Εναλλακτικός τίτλος
Rural markets as a factor of rural development driver in Bangladesh
Συγγραφέας
Χοσσαΐν, Μοχαμμάντ Ισμαΐλ του Ραήμ
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονική. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Σέμος Αναστάσιος
Παπαδοπούλου Ελένη
Παπαναγιώτου Ευάγγελος
Ψαλτόπουλος Δημήτριος
Μάττας Κωνσταντίνος
Σεργάκη Παναγιώτα
Τσακιρίδου Ευθυμία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Αγροτική ανάπτυξη; Αγροτικές αγορές; Χωρική και χρονική κατανομή; Ανάλυση του δικτύου; Μπαγκλαντές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 271 σ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)