Ανάγνωση ανδρισμού στα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ψυχαγωγίας του 20ου αιώνα: έρευνα στα εξώφυλλα των ανδρικών περιοδικών στην Ελλάδα
Περίληψη
Ο ανδρισμός είναι το αποτέλεσμα ψυχολογικών και κοινωνικών διεργασιών που λαμβάνουν χώρα στο συνειδητό και στο υποσυνείδητο για να σχηματίσουν την ανδρική ταυτότητα και συμπεριφορά. Σημαντικό ρόλο έχουν τα ΜΜΕ που συμβάλλουν με την προβολή του ιδεώδους ανδρισμού σε κάθε κοινωνία κι εποχή. Η εργασία που ακολουθεί ερευνά τα πρότυπα ανδρισμού στην Ελλάδα μέσα από τα εξώφυλλα των ανδρικών περιοδικών για την εικοσαετία 1988 ως 2008, κατά την οποία εμφανίστηκαν στα ξένα ΜΜΕ τα πρότυπα του Νέου Άνδρα και του Νέου Μάγκα.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (14.01 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.