Μελέτη επίδρασης συνεργατικών τεχνολογικών μαθησιακών δραστηριοτήτων σε ομάδα μαθητών με κινησιακές αναπηρίες: αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας κατά τη διδασκαλία της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή λαμβάνοντας υπόψη: 1) την ελληνική πραγματικότητα για την Ειδική Αγωγή. 2) τη γενικότερη τάση σε Ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, 3) τις βασικές αρχές της, κινείται σε τρεις βασικούς άξονες: μελετά (Α) το υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα για μαθητές με σωματικές αναπηρίες, (Β) τα εργαλεία τεχνολογίας και επικοινωνίας και αναζητά μεθόδους μάθησης που θα προάγουν τη μάθηση και την ένταξη. Εστιάζει στη μελέτη: 1) του υπάρχοντος αναλυτικού προγράμματος για μαθητές με σωματικές/πολλαπλές αναπηρίες υπό το πρίσμα της ένταξης στο μάθημα της Πληροφορικής, 2) εργαλείων τεχνολογίας και επικοινωνίας ως εργαλεία μάθησης, διδασκαλίας και ένταξης. Μελετά υπάρχοντα περιβάλλοντα μάθησης, καταγράφει τις απαιτήσεις όλων των εμπλεκόμενων στην Ε.Α.. Αξιολογεί το χρησιμοποιούμενο από την έρευνα περιβάλλον. Μελετάται η ανάπτυξη σεναρίων μάθησης πέραν της παραδοσιακής μεθόδου διδασκαλίας, η συνεισφορά τους στη βελτίωση της μαθησιακής κατάστασης των μαθητών, στη βελτίωση της αυτοεικόνας και αυτοε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis taking into consideration: 1) The Greek reality for special education, 2) The general trend in European and global level, 3) The basic principles. It moves on three fundamental axes: study (A) the existing curriculum for students with physical disabilities, (B) the tools of technology and communication and learning and it seeks methods of learning that will promote the learning and integration. It focus in the study: 1) the existing curriculum for students with physical/multiple disabilities in the light of integration for the Informatics courses, 2) tools of technology and communication as tools of learning, teaching and integration. Study existing learning environments; record all the requirements of the people who are involved in special education. It evaluates the used environment (School+) from the research. The development of learning scenarios beyond the traditional teaching method, their contribution to the improvement of the learning status of students, in their i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28529
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28529
ND
28529
Εναλλακτικός τίτλος
Study the impact of collaborative technology in group learning activities of students with physical disabilities: optimize technological tools of synchronous and asynchronous communication in the teaching of computer science in secondary education
Συγγραφέας
Πέτρου, Αργυρούλα (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Πολεμικός Νικήτας
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Κοντάκος Αναστάσιος
Ξανθάκου Ποτίτσα
Σαΐτης Χρίστος
Φλουρής Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ένταξη - ενσωμάτωση; Μαθητές με σωματικές αναπηρίες; Διδακτική της πληροφορικής; Εργαλεία τεχνολογίας και επικοινωνίας; Σενάρια συνεργατική μάθηση με τη χρήση Η/Υ; Αξιολόγηση περιβάλλοντος μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)