Επιπτώσεις του σχεδιασμού και της υλοποίησης ανταγωνιστικών καινομοτομικών στρατηγικών στις οικονομικές επιδόσεις των διαδικτυακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Περίληψη

Το θέμα της Διδακτορικής αυτής Διατριβής είναι η μελέτη των ανταγωνιστικών στρατηγικών των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Στο θεωρητικό επίπεδο, η διατριβή ασχολείται με την διερεύνηση βασικών ζητημάτων της διαχείρισης αφενός του γνωσιακού κεφαλαίου και αφετέρου της καινοτομικής διαδικασίας μιας επιχειρηματικής μονάδας. Συζητούνται τα χαρακτηριστικά της αγοράς γνώσης και του μάνατζμεντ της καινοτομίας στα σημερινά πλαίσια της νέας ψηφιακής οικονομίας. Αποτελεί θέση της διατριβής ότι το μάνατζμεντ της καινοτομίας και της γνώσης καλύπτει όλο το φάσμα λειτουργιών της επιχείρησης και ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός υπάγεται σ’αυτό και όχι το αντίθετο. Η διατριβή αναπτύσσει τις διαφορετικές προσεγγίσεις που έχουν αναφερθεί διαχρονικά στην βιβλιογραφία για την διαμόρφωση της ανταγωνιστικής καινοτομικής στρατηγικής των επιχειρήσεων, και θέτει ένα πλαίσιο στρατηγικής σκέψης για την ανάπτυξη της καινοτομικής διαδικασίας στην ψηφιακή οικονομία. Στο εμπειρικό επίπεδο, η διατριβή ασχολείται με τον οικονο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This Doctorate Thesis (DT) investigates the competitive strategies of e-firms. At the theoretical level, this DT examines the basic issues of knowledge and innovation management of business firms in the today’s digital environment. It is the theory of this thesis that effective innovation and knowledge management (ikm) covers the totality of business functions and activities of firms and that strategic planning is subjected to ikm. This Thesis reviews the different approaches to innovation and competitive strategies which have been developed in the literature and formulates a framework of strategic thought to promote the innovation process of business firms in the digital era. At the empirical level, the Thesis aims at econometrically testing the hypothesis that the three generic strategies proposed by Michael Porter for the traditional firms are applied by the internet companies as well. The Greek experience is taken as a case study. To achieve its purpose, this DT adopts the methodol ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27347
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27347
ND
27347
Εναλλακτικός τίτλος
The consequences of planning and applying innovative competitive strategies to the economic performance of the digital companies in Greece
Συγγραφέας
Βογιατζή, Μαργαρίτα (Πατρώνυμο: Αλέξανδρος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργαντά Ζωή
Κάτος Αναστάσιος
Πανοπούλου Μαρία
Κατσούλη Ελένη
Πέκος Γεώργιος
Μανίτσαρης Αθανάσιος
Στειακάκης Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ανταγωνιστικές καινοτομικές στρατηγικές στο διαδίκτυο; Ελληνικές διαδικτυακές επιχειρήσεις; Επιδόσεις ελληνικών διαδικτυακών επιχειρήσεων; Ανταγωνιστικές καινοτομικές στρατηγικές των ελληνικών διαδικτυακών επιχειρήσεων; Ηλεκτρονικό επιχειρείν στην Ελλάδα; Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα και στρατηγικές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
223 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)