Ανάπτυξη πρότυπου μεθοδολογικού πλαισίου για τη βελτιστοποίηση συστημάτων αστικών οδικών εμπορευματικών μεταφορών με βάση τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά

Περίληψη

Στη σημερινή εποχή, ο κλάδος των Αστικών Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών (Α.Ο.Ε.Μ.) έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ να διευθετήσει τα προβλήματα που τον ταλανίζουν. Η μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθηθεί για την επίτευξη αφενός της επίλυσης των εσωτερικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος και αφετέρου την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκαλεί η λειτουργία του κλάδου στο σύνολο της κοινωνίας θα πρέπει να προσδιορισθεί. Στην πραγματικότητα πρόκειται για τις στρατηγικές και τις πολιτικές που θα πρέπει να εφαρμοσθούν για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου. Στόχος της παρούσας Διατριβής ήταν να αναγνωρίσει το επίπεδο της αλληλεπίδρασης μεταξύ των οντοτήτων που συνθέτουν τον κλάδο των Α.Ο.Ε.Μ. καθώς επίσης και το βαθμό επίδρασης της λειτουργίας του κλάδου στο σύνολο τη κοινωνίας, έτσι ώστε να προτείνει ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για την υποστήριξη λήψης αποφάσεων για τη βελτιστοποίησή του. Η αναζήτηση και κατανόηση των πολιτικών και των μέτρων που επιτυγχάνουν τη βελτιστοποίηση τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Nowadays more than ever, the sector of Urban Road Freight Transport (URFT) needs to address the series of issues that have contributed to its general decline. The methodology, the strategy and the procedures to solve the puzzles deriving from within the sector itself and relieve the sector’s impacts on the society, need to be currently clarified. The scope of the thesis is to detect the level of interaction of every player involved in the URTF system and the level of the system’s influence in the society in order to propose a methodological framework to support decision-making process for the optimization of the URFT systems. In an effort to recognize and determine the policies and measures that aim to optimize the functionality of the URFT system, case studies and applications were examined and evaluated. The optimization process of the URFT system has led to both direct and indirect effects to the society as a whole; however, this process requires considerable time and financial reso ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25563
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25563
ND
25563
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a methodological framework for the optimization of urban road freight transport systems based on their qualitative characteristics
Συγγραφέας
Μπουχουράς, Ευστάθιος (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Συγκοινωνιακών και Υδραυλικών Έργων
Εξεταστική επιτροπή
ΜΠΑΣΜΠΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Μίντσης Γεώργιος
Ταξιλτάρης Χρίστος
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Παπαιωάννου Παναγιώτης
Κόκκαλης Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Μεθοδολογικό πλαίσιο; Βελτιστοποίηση; Αστικές οδικές εμπορευματικές μεταφορές; Αστικό περιβάλλον, Εφοδιαστική αλυσίδα σε
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
3 τ. ( 320 ; 65 ; 511 σ. ), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)