Επικοινωνιακές στρατηγικές δόμησης της εικόνας μιας χώρας ως brand: η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή διερευνά τη συσχέτιση της διαμόρφωσης της εικόνας της χώρας με τη δόμηση ή τη συγκρότηση μιας μάρκας (brand) και εντοπίζει αναλογίες μεταξύ του τρόπου με τον οποίο ένας οργανισμός ή μια εταιρεία δομεί την εικόνα της (branding) και του τρόπου με τον οποίο μια χώρα δομεί τη διεθνή της παρουσία (nation branding). Η μελέτη αναλύει τη διεθνή βιβλιογραφία που αναφέρεται στη δόμηση της εικόνας της χώρας ως nation brand και διερευνά τις προτεινόμενες απότη βιβλιογραφία εναλλακτικές προσεγγίσεις. Ως περιπτωσιολογική μελέτη επιλέγεται ένα γεγονός που θεωρήθηκε ορόσημο στη σύγχρονη ιστορία της χώρας μας η ανάληψη και φιλοξενία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Με αφορμή τους Αγώνες αυτούς ξεκίνησε μια συγκροτημένη και συστηματική προσπάθεια προβολής μιας σύγχρονης εικόνας για την Ελλάδα με στόχο την αναβάθμιση της διεθνούς παρουσίας της. Η μελέτη αναλύει τις επικοινωνιακές στρατηγικές που σχεδιάστηκαν και εφαρμόσθηκαν για την προβολή της σύγχρονης αυτής εικόνας και τα χαρακτηριστ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis explores the relationship between building the country's image in terms of developing a strong nation brand. Branding is a term widely employed by marketing and communications professionals and refers to the way in which an organization or a company builds its unique image that differentiates from the competition and gains the heart and mind of the consumer. In similar terms nation branding refers to building a strong country image within an intense competitive environment whereby each country has different aspirations objectives strengths and weaknesses. As a case study this thesis analyses a mega event in the modern history of Greece the staging of the Summer Olympic Games of 2004. On the occasion of the Games, Greece has launched a comprehensive and systematic effort to promote a new and modern image in order to enhance its international presence. The study analyzes the communication strategies designed and implemented for the promotion of this modern image and its resul ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24363
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24363
ND
24363
Εναλλακτικός τίτλος
Communication strategies towards building a nation brand: The case study of the Athens 2004 Olympic Games
Συγγραφέας
Φωλά, Μαρία του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης
Εξεταστική επιτροπή
Μενδρινού Μαρία
Λάβδας Κωνσταντίνος
Σπουρδαλάκης Μιχαήλ
Παναγιωτοπούλου Καλλιρόη
Ξενάκης Δημήτριος
Βερναρδάκης Χριστόφορος
Φραγκονικολόπουλος Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Πολιτικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ολυμπιακοί αγώνες; Εικόνα χωρών; Επικοινωνιακή στρατηγική; Δημόσια διπλωματία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
335 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)