Στάδια αλλαγής της συμπεριφοράς ως προς τη φυσική δραστηριότητα και η σχέση τους με την παρακίνηση των μαθητών

Περίληψη

Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν ο έλεγχος της θεωρίας των σταδίων της αλλαγής της συμπεριφοράς προς την άσκηση και η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ των μεταβλητών αυτής της θεωρίας, της παρακίνησης και των προσωπικών προσανατολισμών. Συμμετέχοντες ήταν 1387 μαθητές από 36 τυχαία επιλεγμένα δημόσια σχολεία της Αττικής, από την 4η δημοτικού έως την 3η λυκείου. Χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια, που μεταφράστηκαν κι ελέγχθηκαν για την αξιοπιστία και εγκυρότητα τους, με τα αξιολογήθηκαν όλες τις προαναφερθείσες μεταβλητές και η φυσική δραστηριότητα στον ελεύθερο χρόνο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η θεωρία των σταδίων της αλλαγής μπορεί να αποτελέσει έγκυρο και αξιόπιστο εργαλείο για τη μελέτη της φυσικής δραστηριότητας. Βρέθηκε ότι τα στάδια αλλαγής, η αυτο-αποτελεσματικότητα και η στάθμιση της απόφασης συσχετίζονται θετικά με την παρακίνηση και τον προσανατολισμό στο έργο. Η φυσική δραστηριότητα και η παρακίνηση μειώνονται με την ηλικία. Τα αγόρια, αντίθετα με τα κορίτσια, ασκούνται επαρκώς σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study was the examination of the "Stages of Change Theory" concerning exercise behavior and the study of the relationships among the above theory, the motivation and the goal orientations. The participants were 1387 students of 36 randomly selected public schools of Attica, Greece, from 4th to 12th grade. The questionnaires used, were translated and controlled for reliability and validity and accessed the variables mentioned above and the physical activity of leisure time. It was found that stages of change, self-efficacy and decisional balance are positively related to motivation and task orientation. Physical activity and motivation decline with age. Boys, in contrast with girls, exercise adequately at all grades, and compared to girls they are in an advanced stage of change, and they are more ego-orientated. The results of the study may be used for the development of the theoretical frame of the study of the students' physical activity, may help to address more effec ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22475
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22475
ND
22475
Εναλλακτικός τίτλος
Stages of change of exercise behavior and their relationship with the motivation of the students
Συγγραφέας
Κοντογιάννη, Παναγιώτα-Πολίνα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σαλβαράς Ιωάννης
Τριλιανός Αθανάσιος
Κολιάδης Εμμανουήλ
Παπαδάτος Ιωάννης
Δράκος Γεώργιος
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Καρτερολιώτης Κων/νος
Μπεργελές Νικόλαος
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική δραστηριότητα; Στάδια αλλαγής; Παρακίνηση; Στόχοι, Προσανατολισμοί; Αυτο-αποτελεσματικότητα; Αυτοκαθορισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
339 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)