Ανάλυση αξιοπιστίας οχημάτων σε αστοχία λόγω κόπωσης υπό την επιρροή αβεβαιοτήτων

Περίληψη

Η συνεχής ανάγκη για βελτιστοποίηση της ποιότητας των προϊόντων της βιομηχανίας, σε συνδυασμό με την ραγδαία εξέλιξη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, έχει οδηγήσει στην τάση για μια όσο το δυνατόν λεπτομερέστερη μοντελοποίηση σύνθετων μηχανολογικών κατασκευών, με στόχο τον ακριβή και ταχύ προσδιορισμό της δυναμικής τους συμπεριφοράς. Αυτή η τάση για αναλυτικότερη γεωμετρική περιγραφή των κατασκευών έχει ως αποτέλεσμα την ανάγκη για επίλυση συστημάτων εξισώσεων κίνησης με μεγάλη διάσταση. Παράλληλα, η ανάγκη για πιο ρεαλιστική περιγραφή της συμπεριφοράς των σύγχρονων μηχανικών προβλημάτων εισάγει ισχυρά μη γραμμικούς όρους στις εξισώσεις που τα περιγράφουν. Όλες αυτές οι απαιτήσεις κάνουν επιτακτική την ανάγκη για ανάπτυξη και εξέλιξη κατάλληλων αριθμητικών μεθοδολογιών. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας αναπτύχθηκαν και εφαρμόστηκαν ειδικές μεθοδολογίες για την επίλυση τόσο γραμμικών, όσο και μη γραμμικών κατασκευών, όταν αυτές διεγείρονται με στοχαστικά φορτία. Πολλές φορές στα πραγματικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The continuous need for optimizing the quality of industrial products, coupled with the rapid development of the technology in electronic computers, has led to more detailed modeling of complex mechanical systems, aiming at more accurate and faster determination of their dynamic response. This trend resulted in the need for solving systems of equations of motion with large dimension. At the same time, frequently, the need for more realistic description of the dynamic behavior of modern mechanical systems introduces strongly nonlinear terms in the equations of motion. These requirements make necessary the development of appropriate numerical methodologies. In the present work, specific methodologies are developed and applied for solving both linear and nonlinear large order structural systems, subjected to stochastic loads. First, a methodology is developed that runs in the frequency domain and is appropriate for linear structures. Then, a time domain methodology is applied, which is ap ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21921
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21921
ND
21921
Εναλλακτικός τίτλος
Reliability analysis and fatigue failure of ground vehicles under random loads
Συγγραφέας
Βάλσαμος, Γεώργιος του Νικόλαος
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Κατασκευαστικός. Εργαστήριο Δυναμικής Μηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Νατσιάβας Σ.
Μιχαηλίδης Α.
Σαββαΐδης Γ.
Αράβας Ν.
Παπαδημητρίου Κ.
Γεωργιάδης Π.
Κολτσάκης Γ.
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Στοχαστική Διέγερση; Κόπωση; Αξιοπιστία; Πολυεπίπεδη δυναμική μείωση διαστάσεων; Μη γραμμικά συστήματα; Προσδιορισμός περιοδικής απόκρισης ταλάντωσης; Αστικά λεωφορεία; Δυναμικά συστήματα μεγάλης κλίμακας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvi, 168 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)