Προηγμένο σύστημα εξατομικευμένης πληροφόρησης και προειδοποίησης των μετακινουμένων

Περίληψη

Μελέτες σχετικά με τη χρήση υπηρεσιών διαδικτύου και ειδικά εκείνων που σχετίζονται με υπηρεσίες πληροφόρησης κατά τη μετακίνηση αποδεικνύουν ότι η διάδοσή τους είναι ραγδαία με υψηλές προοπτικές αύξησης στα επόμενα χρόνια, αποτελώντας τη νέα επικρατούσα τάση της αγοράς. Πρόκειται για υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω του κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών (PDA – υπολογιστές παλάμης) όπου οι μετακινούμενοι επιθυμούν να λαμβάνουν γεωγραφικά επικαιροποιημένη πληροφόρηση. Ωστόσο, η διάδοσή τους υστερεί σημαντικά της προβλεπόμενης και οι ρυθμοί ανάπτυξης των σχετικών υπηρεσιών δε συνάδουν με το επίπεδο ωριμότητας των σχετικών τεχνολογιών. Παράλληλα, η σταδιακή αύξηση των Σύγχρονων Συστημάτων Υποστήριξης Οδηγών (ΣΣΥΟ) σήμερα και η υιοθέτησή τους από τις αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύει στην αύξηση της οδικής ασφάλειας. Εν τούτοις, τα οφέλη στην οδική ασφάλεια από τα ΣΣΥΟ μπορεί να μειωθούν σημαντικά από τη συμπεριφορά των οδηγών σε τέτοιες τεχνολογίες, π.χ. υπερβολική εμπιστοσύνη στο σύστημα πο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Several studies on the use of web services and specifically those related to infomobility services, prove their fast penetration to the market and foresee their high increase over the next years. Such services are offered through the mobile phone or PDA, where the travelers receive location-based information. On the other hand, that gradual difusion of Advanced Driver Information Systems (ADAS) and their integration by the vehicle manufacturers aims at the enhancement of traffic safety. However, the benefits of such systems to the traffic safety may be significantly reduced by the inappropriate behaviour of the drivers towards the relevant technologies, e.g. overconfidence to the system that leads to the reduction of attention on the road or behavioural adaptation that compensates the additional safety aspects. Systems with automatic adaptation capabilities, according to the ‘needs and wants’ of each driver, constitute an optimal solution, reducing the driver workload by using ADAS and ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20593
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20593
ND
20593
Εναλλακτικός τίτλος
Advanced personalised travelers information and warning system
Συγγραφέας
Πάνου, Μαρία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών, Συγκοινωνιακής Υποδομής, Διαχείρισης Έργων και Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Γιαννόπουλος Γεώργιος
Νανιόπουλος Αριστοτέλης
Μπεκιάρης Ευάγγελος
Βούγιας Σπυρίδων
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Ουζούνογλου Νικόλαος
Ηλιού Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Μοντελοποίηση συμπεριφοράς οδηγού; Προσωποποιημένοι αλγόριθμοι ΣΣΥΟ προειδοποίησης οδηγών; Προσωποποιημένοι αλγόριθμοι πληροφόρησης μετακινουμένων; Εξατομικευμένο σύστημα προειδοποίησης οδηγών; Εξατομικευμένο σύστημα πληροφόρησης μετακινουμένων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
309 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)