Διερεύνηση εναλλακτικών διατάξεων ψύξης καυσαερίου με ταυτόχρονη θέρμανση αερίου μίγματος σε αεροπορικούς κινητήρες
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται την υπολογιστική μελέτη εναλλακτικών διατάξεων ψύξης καυσαερίων, οι οποίες βρίσκουν εφαρμογή σε αεροπορικούς κινητήρες. Η μελέτη έγκειται στην διερεύνηση της συμπεριφοράς ενός εναλλάκτη τόσο από πλευράς απωλειών πίεσης όσο και της θερμικής του συμπεριφοράς. Η πτώση πίεσης εξετάζεται σαν συνάρτηση των γωνιών εισόδου του αέρα στον εναλλάκτη καθώς και της θερμοκρασίας αυτού. Εμπειρικοί νόμοι που εξήχθησαν από προγενέστερες πειραματικές μετρήσεις ενσωματώθηκαν σε εργαστηριακό υπολογιστικό κώδικα επίλυσης ροών. Οι νόμοι αυτοί προβλέπουν την πτώση πίεσης ανάλογα με την ταχύτητα και τη γωνία εισόδου καθώς και τη μεταφορά θερμότητας μεταξύ των δύο ρευμάτων του εναλλάκτη. Η επαλήθευση αυτών έγινε με την αριθμητική επίλυση της ροής, όπως αυτή διαμορφώνεται στην αεροσήραγγα που διεξήχθησαν τα πειράματα. Κατόπιν, έγινε επίλυση της ροής στον πυρήνα του εναλλάκτη ώστε να διασταυρωθούν τα παραπάνω αποτελέσματα αλλά και να κατανοηθεί σε βάθος ο μηχανισμός μ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The subject of this thesis is a numerical investigation of a heat exchanging installation for aeroengine applications. The investigation includes both pressure drop and heat transfer inside a heat exchanger. For the pressure drop, the heat exchanger was considered as a porous medium and experimentally derived laws were used to predict its behaviour. The examined parameters were the angle of attack, the inlet velocity and the inlet temperature of air. Another empirical law was used for the heat transfer. Moreover, a second approach was used, in which the flow inside the exact geometry of the heat exchanger core was modeled. The heat transfer performance of the heat exchanger was described by the local Nusselt number and temperature distributions and the results were compared with available experimental data. Additionally, the effect of unsteady phenomena on heat transfer was studied. Finally, the empirical laws for pressure drop were adopted for modeling the flow inside the exhaust nozz ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (10.81 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.